Négy év alatt egymillió példányban talált gazdára a Dacia (egyes piacokon Renault) Duster, a szabadidőjárművek árfenoménja. 

A büdzséterepjárót Pitestiben kezdték gyártani Dacia és Renault márkanév alatt. A Közel-Kelet, Észak-Afrika, Törökország, az Arab-öböl környéke, és persze Európa kapja innen a Dustert. A curitibai üzem 2011 októberében kezdte meg működését, a brazil és argentin piacokra termel. A kolumbiai Envigado 2012 februárja óta látja el Dusterrel Latin-Amerika nagy részét. A kizárólag belföldi piacra termelő Moszkva 2011 decemberében csatlakozott a sorba, legutóbb pedig, két éve májusban az indiai Chennaiban is beindultak a gyártósorok – innen látják el a jobbkormányos piacokat, így Angliát és Írországot is. 
A Duster legnagyobb piaca egyébként Oroszország, ahol a bevezetés óta több mint 150 000 darab autót adtak el. Ezt követi Franciaország 146 ezerrel, majd Brazília 117 ezer, India 86 ezer és Németroszág 70 ezer autóval. A Duster tavalyi globális eladásai meghaladták a 376 000 darabot; az idei év a ráncfelvarrás miatt még erősebbnek ígérkezik.