Már amikor LF-NX néven kellette magát tavalyi autószalonokon, akkor lehetett tudni, hogy megvalósul és hallatlanul sikeres less. Nem kellett persze ehhez nagy jóstehetség: az IS vasalt éleit idéző, modern és fiatalos formaterv, a piac legnépszerűbb szabadidőjármű-formátuma, no meg a borítékolhatóan erős és takarékos hibrid hajtáslánc jóval progresszívabb terméket ígért, mint az RX. 

Az NX nem is okoz csalódást: bár műszaki részleteket, méreteket vagy menetadatokat nem közöltek, a három hajtáslánc-opció ismeretében izgalmasnak ígérkezik a jármű. Az alapmotor egy kétliteres szívó erőforrás, utána jön egy azonos lökettérfogatú, de turbóval erősített négyhengeres, végül pedig az IS-ből ismerős 300h full hybrid hajtáslánc. 
Mindhárom motor elérhető lesz kettő- és összkerékhajtású kivitelben. 
Mivel pedig a célközönség fogékony a high-techre, az NX olyan megoldásokat vezet be, mint a vezeték nélküli mobiltöltő tálca, a teljesen sima oldalfalat eredményező, rejtett kilincs, a LED-es lámpatestek, vagy a sportautós karakterű belső térben a megújult Remote Touch interfész, a panoráma monitor, vagy a márkánál elsőként alkalmazott gyorsulásmérő berendezés.