Lépcsővel is újul a Focus

Ford Focus szedán modellfrissítés

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.04.09. 18.00

Miután márciusban, Európában bemutatta a ferdehátú kiviteleket, most Észak-Amerikában leplezi le a Focus négyajtós változatának faceliftjét a Ford. Ugyanaz, lépcsővel.

Ha nem a világ legnagyobb számban eladott modelljéről volna szó, egy kézlegyintéssel elintéznénk a jövő héten színre lépő, átdolgozott Focus szedánt, hiszen pontosan ugyanazokon a pontokon változott, mint három- és ötajtós, illetve kombi fivérei. Csakhogy nincs mese, a kínai piacon dübörgő, világszerte több mint egymillió példányban gazdára találó Focus minden kivitele figyelmet érdemel. 

Így azokhoz hasonlóan a szedán is megkapja az egyliteres EcoBoost motort, mégpedig start-stop rendszerrel. Az apró, díjnyertes motorocska a merészen átdolgozott orrban kap helyet: új a gépházfedél és a hűtőmaszk, elöl-hátul LED-ek világítanak nappali fényként, átdolgozták a csomagtérfedelet és mellette a hátsó lámpatesteket. 
A beltérben letisztult, modern megjelenést adnak a selyemfényű részletek, az új kárpitok és kapcsolók, valamint a friss középkonzol. Az igazi újdonságot nem a külcsín, hanem a szolgáltatások jelentik: az utazási komfortot opciós kormányfűtés, valamint a zajszintet csillapító, vastagabb padlószőnyegek és oldalüvegek, illetve jobb motortér-szigetelés fokozza. 
Átdolgozták a futóművet, így jobb lett az úttartás, míg a sofőr dolgát egy sor vezetőtámogató rendszer könnyíti meg, a tolatókamerától a holttérfelügyeleten át a sávban tartó berendezésig. Szintén bővült és tökéletesedett a fedélzeti alkalmazások választéka.

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.