Gazdagabb felszereltség a Daciától

Tempomat, ECO-mód, hőmérő

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.04.05. 10.00

Spórolást segítő funkciókkal gyarapodnak a Dacia Lodgy és Dokker modellcsaládok. A gyár szerint a bővítés nem jár áremelkedéssel.

Bővíti egyterű modelljeinek felszereltségét a Dacia. 

A nemzetközi piacokon érvényes új ajánlat szerint megjelenik a Lodgy, a Dokker és a Dokker Van kishaszonjármű kínálatában a sebességtartó automata, a Renault-csoport jó szokása szerint sebességhatároló funkcióval kiegészítve. A magyar árlistában a 14. (azaz a mostani) héttől fogva rendelhető gyártásból ez a tétel, a Dokker család jobban felszerelt kiviteleihez felárért, a Lodgy két magasabb szintű verziójához alapáron. 

Semmilyen esetben nem kell azonban felárat figyelni a mindhárom típus minden kiviteléhez alapáron kínált két spórsegéd-rendszerért: a sebességváltás esedékességére figyelmeztető fényjelzés, illetve az úttípustól és vezetési stílustól függően akár 10 százalékos fogyasztáscsökkentést nyújtó Eco üzemmód az összes motornál, minden szinten az alapfelszerelés része lesz. A Dusteren már eddig is elérhető Eco program visszaveszi a motor- és a klímaberendezés teljesítményét, ezzel érve el az üzemanyag-megtakarítást. 

További kényelmi plusz a Lodgy és a Dokker csúcskivitelein megjelenő külső hőmérő.

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.