A papírformának megfelelően gyorsan az M4 kupé után küldte a kabriót a BMW, az autó az április közepén nyitó New York-i Autószalonon mutatkozik be. Elődjénél, a kifutó M3 kabriónál két hengerrel kevesebbje van ugyan az új modellnek, de erősebb és könnyebb is lett.

Az M4 kabrió egész pontosan 60 kilót fogyott elődjéhez képest, de mivel az sem volt éppen pehelysúlyú, ezt csak kis előrelépésnek lehet tekinteni. Az M4 kabrió 1750 kilós üresen, vagyis sokkal nehezebb a kupénál, amely mindössze 1497 kilós.

Akárcsak a M3 Limousine és a M4 Coupé, a BMW M4 Cabrio motorházfedele és első sárvédői is alumíniumból készülnek. Emellett szénszál-erősítésű műanyagból készült a kardántengelye és toronymerevítője is. Utóbbi mindössze 1,5 kilogrammos tömeg mellett kínál olyan merevséget, ami egy hasonló kivitelű, ám alumínium alkatrésszel aligha lenne elérhető. Alapesetben 18 colos kerekeken gördül a a normál 4-estől sportosabb külsővel felruházott sportmodell, felárért kérhető 19-es felni is.

Az M4 kabrió is a háromliteres, turbós hathengerest kapta, 431 lóerős teljesítménnyel és 550 Nm-es csúcsnyomatékkal. Hatfokozatú kézi váltóval 4,6 másodperc alatt van százon a kabrió, a hétfokozatú DCT duplakuplungos váltóval 4,4 másodpercig tart ugyanez. Végsebessége mindkét esetben 250 km/óra.

A háromrészes összehajtható keménytető 20 másodperc alatt nyílik és záródik, 18 km/órás tempóig működtethető menet közben. Nyitott tetővel 220, zárttal 370 literes a csomagtartó.