A Land Rover már egy ideje szeretné tisztába tenni bonyolult modellstruktúráját: jelenleg gyakorlatilag csak a tulajdonosok számára egyértelmű ugyanis, hogy műszaki képességeit tekintve mi számít terepjárónak, és mi szabadidőjárműnek a palettáról. A jövőben tehát lesznek a terepjárók, a luxusterepjárók és a crossoverek, ami részleges átjárhatóságot biztosít a szintén feleslegesen bonyolult Land Rover / Range Rover megosztásban. 

Na de most foglalkozzunk a konkrét újdonsággal, még ha a Land Rover Discovery Vision Concept videóelőzetesében pont konkrétumokból akad is a legkevesebb. A képkockákból annyi kiderül, hogy megmarad a lépcsőzetes tetővonal, a masszív hátsó tetőoszlop, ugyanakkor az egész jármű kecsesebbnek, dinamikusabbnak hat. 
A beltérben három üléssor, tologatható második sori ülések, valamint a Range Roverekére hajazó középkonzol, rajta szintén range-es hangulatú üzemmódválasztó tárcsa tűnik fel. 
Két hét múlva minden kiderül.