A nap képe: felborult egy Porsche az M5-ösön

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.03.31. 09.18

Szalagkorlátnak ütközött, majd a tetejére borult egy Porsche Panamera az M5-ös autópályán.

Szalagkorlátnak ütközött, majd a tetejére borult egy Porsche Panamera az M5-ös autópályán vasárnap. Az autóban négy ember utazott, akik közül egy gyermeket lábtörés gyanújával kórházba vittek. A Kiskunfélegyháza közelében történt baleset miatt a mentés idejére le kellett zárni a teljes útpályát. Az autópálya forgalmát terelőútra irányították.


Ehhez hasonló volt a baleset előtt az autó:

A nap képe: felborult egy Porsche az M5-ösön 1

A Porsche Panamera 2009-ben jelent meg. Alapmotorja 3,6 literes hathengeres, 310 lóerővel, de emellett több V8-as variáns választható 420 és 570 lóerő közötti teljesítménnyel. Utóbbi motorral 3,8 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órás sebességet a luxuslimuzin, és képes akár 310 km/órás tempóra is.

Ám nemcsak sportos benzinmotorjainak köszönheti sikerét a típus, igen népszerűek a hibrid és a dízel változatai is. A gázolajos motorokkal sem hétköznapi, hiszen képes akár 6 másodperc alatt százra sprintelni és 259 km/órás tempóval száguldani is, ami nem meglepő, ha tudjuk, hogy dízelből is van 300 lóerős.  A két- és négykerék-hajtással is elérhető Panamera ára 25 millió forinttól indul.

Kommentek

  • HERCULES

    Nos, az autó német rendszámos. Németeknél és a hollandoknál ez a típus (akár a Cayenne), már-már tömeg cikk. Rengeteget eladtak belőle mind két országban. Bizonyára, behorkolt a sofőr… :)

  • Guevara

    A sávtartó asszisztenst meg minek megrendelni? Az is olyan úri huncutság, mint a telefonkihangosító.

  • DTF

    A felvételeknél látni lehetett, hogy a Renault Clio-s hölgy (aki a médiának nyilatkozott) autójának féknyoma a belső sávban kezdődött. Nem tudom h nyomoznak-e, de lehet h itt bizony a Porsche jobbról haladt volna el egy autós mellett, aki a belsőben szabálytalanul haladt, de utána meg ez ráhúzta a kormányt, mondván még is csak visszaemegy a külsőbe, de a Porsche már ott volt, elkapta jobbra, majd hirtelen balra, neki a korlátnak…

  • menőmanó

    DTF – 2014.03.31 15:57

    Nem semmi egy féknyomból ilyen messzemenő következtetéseket levonni. :)
    Manapság már minden balféknek lehet Porschéja, így ez sem zárható ki, de simán történhetett máshogy is.

  • husky

    Hát igen, az opciós listán nem szerepelt az IQ, s szerencsétlen embernek iylen autó után már nem futotta egy 10.000 forintos vezetéstechnikai fél napra sem!

  • DTF

    menőmanó: nem csak a féknyom a lényeg. Itthon pályán is sokak számára a belső sáv vmi szentély, amit elhagyni nem szabad és max 130-cal lehet ott menni és ha vki gyorsabban akar, az majd megelőz…
    Idejön egy német (aki lehet h török vagy más egyéb nemzetiségű), nincs hozzászokva h nem mennek le (vagy csak később) előle a belsőből.
    ln csak az itthon vezetési morálból indulok ki, gondolom Te is kerültél már olyan helyzetekbe, mikor szartak arra, hogy te menni szeretnél és beálltak eléd pályán (is)

  • menőmanó

    DTF

    Hogyne kerültem volna. Le is előzöm jobbról szó nélkül, de nagyon kell figyelni a mozgását és felkészülni a sávváltására. Erre nem számítani és kapkodni a kormányt elég amatőr megoldás, főleg egy porschéstól.
    Mellesleg ha nem így történt, szerintem akkor is kerülhetett a nő a belső sávba feltételezve, hogy először onnan akarta kikerülni a szalagkorlátról “lepattanó” autót, nem számítva a további csúszására, pörgésére, felborulására és ismét a belső sávba kerülésére.

  • Guillotinee

    DTF!

    Ja mer a belső sávban nem 130-al lehet menni?:)

  • shimanospeedmaster

    Nem, a belső sávban nem csak 130-cal lehet menni.Bár,ha nem akar az ember 3.ból átváltani akkor csak 130-cal. :-) Ha át akar akkor elég sokkal is lehet.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.