A nap képe: felborult egy Porsche az M5-ösön

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.03.31. 09.18

Szalagkorlátnak ütközött, majd a tetejére borult egy Porsche Panamera az M5-ös autópályán.

Szalagkorlátnak ütközött, majd a tetejére borult egy Porsche Panamera az M5-ös autópályán vasárnap. Az autóban négy ember utazott, akik közül egy gyermeket lábtörés gyanújával kórházba vittek. A Kiskunfélegyháza közelében történt baleset miatt a mentés idejére le kellett zárni a teljes útpályát. Az autópálya forgalmát terelőútra irányították.


Ehhez hasonló volt a baleset előtt az autó:

A nap képe: felborult egy Porsche az M5-ösön 1

A Porsche Panamera 2009-ben jelent meg. Alapmotorja 3,6 literes hathengeres, 310 lóerővel, de emellett több V8-as variáns választható 420 és 570 lóerő közötti teljesítménnyel. Utóbbi motorral 3,8 másodperc alatt képes elérni a 100 km/órás sebességet a luxuslimuzin, és képes akár 310 km/órás tempóra is.

Ám nemcsak sportos benzinmotorjainak köszönheti sikerét a típus, igen népszerűek a hibrid és a dízel változatai is. A gázolajos motorokkal sem hétköznapi, hiszen képes akár 6 másodperc alatt százra sprintelni és 259 km/órás tempóval száguldani is, ami nem meglepő, ha tudjuk, hogy dízelből is van 300 lóerős.  A két- és négykerék-hajtással is elérhető Panamera ára 25 millió forinttól indul.

Kommentek

  • HERCULES

    Nos, az autó német rendszámos. Németeknél és a hollandoknál ez a típus (akár a Cayenne), már-már tömeg cikk. Rengeteget eladtak belőle mind két országban. Bizonyára, behorkolt a sofőr… :)

  • Guevara

    A sávtartó asszisztenst meg minek megrendelni? Az is olyan úri huncutság, mint a telefonkihangosító.

  • DTF

    A felvételeknél látni lehetett, hogy a Renault Clio-s hölgy (aki a médiának nyilatkozott) autójának féknyoma a belső sávban kezdődött. Nem tudom h nyomoznak-e, de lehet h itt bizony a Porsche jobbról haladt volna el egy autós mellett, aki a belsőben szabálytalanul haladt, de utána meg ez ráhúzta a kormányt, mondván még is csak visszaemegy a külsőbe, de a Porsche már ott volt, elkapta jobbra, majd hirtelen balra, neki a korlátnak…

  • menőmanó

    DTF – 2014.03.31 15:57

    Nem semmi egy féknyomból ilyen messzemenő következtetéseket levonni. :)
    Manapság már minden balféknek lehet Porschéja, így ez sem zárható ki, de simán történhetett máshogy is.

  • husky

    Hát igen, az opciós listán nem szerepelt az IQ, s szerencsétlen embernek iylen autó után már nem futotta egy 10.000 forintos vezetéstechnikai fél napra sem!

  • DTF

    menőmanó: nem csak a féknyom a lényeg. Itthon pályán is sokak számára a belső sáv vmi szentély, amit elhagyni nem szabad és max 130-cal lehet ott menni és ha vki gyorsabban akar, az majd megelőz…
    Idejön egy német (aki lehet h török vagy más egyéb nemzetiségű), nincs hozzászokva h nem mennek le (vagy csak később) előle a belsőből.
    ln csak az itthon vezetési morálból indulok ki, gondolom Te is kerültél már olyan helyzetekbe, mikor szartak arra, hogy te menni szeretnél és beálltak eléd pályán (is)

  • menőmanó

    DTF

    Hogyne kerültem volna. Le is előzöm jobbról szó nélkül, de nagyon kell figyelni a mozgását és felkészülni a sávváltására. Erre nem számítani és kapkodni a kormányt elég amatőr megoldás, főleg egy porschéstól.
    Mellesleg ha nem így történt, szerintem akkor is kerülhetett a nő a belső sávba feltételezve, hogy először onnan akarta kikerülni a szalagkorlátról “lepattanó” autót, nem számítva a további csúszására, pörgésére, felborulására és ismét a belső sávba kerülésére.

  • Guillotinee

    DTF!

    Ja mer a belső sávban nem 130-al lehet menni?:)

  • shimanospeedmaster

    Nem, a belső sávban nem csak 130-cal lehet menni.Bár,ha nem akar az ember 3.ból átváltani akkor csak 130-cal. :-) Ha át akar akkor elég sokkal is lehet.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.