A hipersportkocsik szervize olyan, mint a szupermodellek folyó ügyei: az embernek eszébe sem jut, hogy bizony a csillogás, a mosoly és a tökéletes megjelenés mögött az élet kevésbé kirakatba való dolgainak is zajlania kell. 

Amíg garanciális az a százmilliós fenevad, addig nincs is gond, na de mi legyen utána? És főleg, mi legyen, ha valaki eladná megunt Veyronját? 
A Bugatti most (miért csak most?) elkezdte kidolgozni ennek a részleteit. Noha a Bugatti Certified program hangzásra erősen weltautós, valószínűleg elsősorban nem erről, hanem az immár korosodó autók átlagosnál alaposabb karbantartásáról szól – de persze akkor sem árt rendbe tenni a kocsit, ha tényleg eladnánk. 
A gyári program tehát azt ígéri, hogy évek múltán is makulátlan állapotban tartja a Bugattikat, ami nyilván sokat dob majd aggkori értékükön. 
Van viszont itt valami: a túlbuzgó gyári programok szinte kivétel nélkül olyankor bukkannak fel, amikor elmaradoznak a szervizből a kocsik – ezek szerint a gariperiódus után a Veyronokat is a sarki, márkafüggetlen szervizbe hordják a tulajdonosok? És vajon mennyit spórolnak egy éves szervizen?