Itt a Volkswagen versenykombija!

Golf R Variant, 300 lóerővel

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.03.25. 15.00

A ferdehátú modell után kombi karosszériával is elkészíti sportos kompakt csúcsmodelljét a Volkswagen. A Golf R Variant még idén piacra kerülhet.

Napvilágot láttak az első kémfotók, amelyek a 300 lóerős, összkerékhajtású Golf R Variantot ábrázolják. 

Nem sokat kell hozzáfűzni a képekhez: az ötajtóson megismert, visszafogott dizájn köszön vissza, mindössze nagyobb felnik, szélesebb első kötény, néhány R-embléma és finom krómozás jelzi, hogy nem mezei Golffal van dolgunk. Látványos, de kérdőjeles is a dupla ovális kipufogóvég, hiszen a ferdehátú Golf R kétszer kettes konfigurációt alkalmaz. 
Az autó orrában kétségtelenül ugyanaz a kétliteres, 300 lóerős turbómotor dolgozik majd, amelyet az ötajtósban megismertünk. A 380 Nm nyomatékú erőforrás várhatóan ugyanúgy 5,4 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órára az autót, ami szenzációs 5,0-ra szorítható le, ha megrendeljük a DSG váltót.
A Golf R Variant idén év végén, vagy 2015 elején kerülhet a márkakereskedésekbe.

Kommentek

  • hova

    Ez igen! 300 LE-s családi kombi, lehet 5 sec a gyorsulás, legaláb nem unatkozik a gyerek hátul. Nagyon elszomorodtamn,hogy egy másik autó mellett tettem le a garast. Ha tudom, hogy jön ez a csoda, karcsú, elegáns, izomagyú ágyú, akkor talán -talán meggondolom. Így már késő, de talán jobb is így……………-bizony.

  • menőmanó

    Nekem tetszik!
    Kár, hogy a motor megbízhatósága kétséges.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.