45 millió ki az ablakon…

Studiotorino Moncenisio

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.03.25. 13.00

Az olasz stúdió fogja a Porsche Caymant, rákölti vételárának két és félszeresét, és nem érted, hogy palizhattak be ennyire.

Ingoványos talajra lép az ember, amikor a tuningipar termékeit kezdi ekézni, hiszen ízlések és pofonok különbözők, mindenkit más tesz boldoggá. Mégis, úgy érezzük, a Studiotorinónál elveszítették a józan ítélőképességüket – de az arányérzéküket mindenképpen. 

A Moncenisio ugyanis a következő recept szerint készül: végy egy működőképes Porsche Cayman S-t, 325 lóerős motorral, 283 km/óra végsebességgel. Aztán fogd azt a pénzt, amit összespóroltál egy 911 Carrera 4S kabrióra, és az egészet utald át az olasz Studiotorino bankszámlaszámára, egy bocsánatkérő üzenettel, hogy az átalakítás 145 ezer eurós (45 millió Ft) díjából hibádzó pár milkát záros határidőn belül pótolod. 
Ezt követően várj, amíg a derék taljánok új lökhárítókat és kiegészítő áramvonal-idomokat szerelnek az autóra, levágják a tetejét, és egy módosított tetőszerkezettel helyettesítik azt, megszüntetve a hátsó oldalablakokat, és lőréssé degradálva a hátsó szélvédőt. Ezt követően igényes bőrkárpitot kap a beltér, majd az autót, amiben immár több mint 200 ezer euród fekszik, visszatrélerezik neked. 
Nem, nem hagytunk ki egyetlen fontos lépést sem: ezét a gigantikus összegért ugyanis nem jár motortuning. A 3,4 literes, hathengeres boxermotor marad 325 lóerős, a végsebesség 283 km/óra, a gyorsulás szintideje 4,7 másodperc. Elköltötted egy McLaren MP4-12C árát, és legyorsul egy BMW M3-as… Jó is az…
A csomag egyetlen pozitívuma, hogy mindössze tizenkilenc példányban készül… vagy szerinted túl szigorúak vagyunk?

Kommentek

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.