Több VW-modell is halálra van ítélve

Ha nincs kereslet, nincs utód

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.03.24. 16.00

Konkrétumokat nem mondott, de a Volkswagen vezére szerint bizonyos modelljeiknek menniük kell, mert nem illenek bele a jelenlegi piaci trendekbe.

A német Spiegel jelentése szerint Martin Winterkorn, a Volkswagen elnök-vezérigazgatója a jövőben nem kíván foglalkozni a rétegjárművekkel. “Vannak olyan szegmensek, amelyek egyszerűen túl aprók ahhoz, hogy megérje foglalkozni velük” – mondta a cégvezér, és bár konkrétumokat nem mondott, a piaci trendek kijelölik a potenciális veszteseket. 

A legrosszabb túlélési esélyekkel az EOS rendelkezik. A Portugáliában gyártott kabrió több sebből is vérzik: házon belüli konkurenciája erős (Beetle, Golf kabrió), személyisége erőtlen, és ami a legrosszabb: a piac jelenleg nagyon nem kedvez a kabrióknak – annál inkább a szabadidőjárműveknek. 
A kabriók fejlesztés költséges és időigényes a plusz biztonsági elvárások, valamint a tetőszerkezet miatt. Ezért tehát ha a terméktervezőknek mindenképpen nyitott tetős autót kell csatasorba állítaniuk, és választhatnak az EOS és mondjuk a kivehető tetős T-Roc szabadidőjármű(-tanulmány) között, nem kétséges hogy melyikre esik a voksuk. 
De nem az EOS az egyetlen modell, amelynek az Automobilwoche.de szerint izgulni valója van. A Beetle-nél is rezeg a léc, de ennél is szörnyűbbek a Sharan kilátásai: a nagyméretű buszlimuzint ugyancsak a SUV-k fojthatják meg.

Kommentek

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

F1: Jules Bianchinak ajánlják az új Francia Nagydíjat

Mostantól hivatalos: 2018-tól újra lesz Francia Nagydíj a Forma-1-ben, a Paul Ricard-i versenyt a tavaly elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlják.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

F1: Videón Rosberg mercis búcsúkörei

A Mercedes a hétvégén Sindelfingenben ünnepelt, a visszavonuló Nico Rosberg megtette utolsó métereit a csapat színeiben.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.