Csoda, hogy egyben marad

Brabus CLA 45 AMG: 400 lóerő, 500 Nm

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.03.24. 15.00

A neves német tuningműhely is kezelésbe vette a Mercedes legkisebb sportszedánját. A gyári AMG verzió elhalványul mellette.

Az AMG a világ legnagyobb teljesítményű négyhengeres motorját alkotta meg, amikor a kétliteres turbómotort 360 lóerőre lőtte be. Most már tudjuk, biztonsági játékot játszottak, hiszen volt tartalék bőven a blokkban. A Brabus több mint 10 százalékkal emelte meg a motorteljesítményt és a forgatónyomatékot: 400 lóerővel és 450 helyett 500 Nm nyomatékkal az autó ha a mechanika határait nem is, de a józan észét feltétlenül feszegeti. 

A plusz felkészülés a gyorsítóképességben is megmutatja hatását: a mezei AMG-verzió 4,4 másodpercévek szemben a Brabus 4,2 alatt gyorsul százra. 
Ami a külsőségeket illeti, piros szegélyű karosszériaelemek, két diszkrét légterelő – egy a csomagtér peremén, egy másik a tető kilépő élén – dobja fel a megjelenést. A keréktárcsák kínálata 19 colosig terjed, ezeken is megjelenik a piros szegélyezés, akár csak az Alcantarába burkolt beltérben.

Kommentek

  • Guillotinee

    Maradjunk annyiban,hogy az AMG a világ legnagyobb teljesítményű négyhengeres SOROZATGYÁRTÁSÚ motorját alkotta meg…. de még ebben sem vagyok biztos.

A Ferrari nem ad el több Forma-1-es autót

A Ferrari a 2014-es modellévtől már nem adja el régi Forma-1-es autóit a veteránprogramjában.

Használt Audi, kegyetlenül őszintén eladó

“Vidd el mert hányingerem van tőle ha meglátom!”

Elektromos buszokkal járhatnak iskolába a gyerekek

Egy kanadai cégnek köszönhetően immáron a gyereknek sem kell füstokádó buszokon utazni.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

F1: A Red Bull kitart szuperautós partnere mellett

Jól működik az Aston Martin és a Red Bull együttműködése, erre tekintettel gyorsan meg is hosszabbították a felek.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

F1: Jules Bianchinak ajánlják az új Francia Nagydíjat

Mostantól hivatalos: 2018-tól újra lesz Francia Nagydíj a Forma-1-ben, a Paul Ricard-i versenyt a tavaly elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlják.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.