Két elektromos Nissan Leafet és ötven darab, CNG-vel működő Opel Zafirát állított járműparkjába a Budapest Taxi. Előbbiek rutinos ökotaxik, hiszen többek között New York, Hong Kong, Hamburg, London és Lisszabon utcáin is szállítanak utasokat, de ahhoz, hogy itthon nagyobb számban elterjedhessenek, Horváth Csaba, a taxitársaság vezetője szerint arra van szükség, hogy nőjön a megfelelő töltőállomások száma a fővárosban. Addig is, amíg kiépül az infrastruktúra, minden bizonnyal a – nyilvános kutak tekintetében szintén rosszul álló – CNG-flotta adja majd a szolgáltatás gerincét. 

Megfelelő infrastruktúra birtokában egyébként akár anyagilag is kifizetődő vállalkozás lehet az elektromos taxizás. Palkovics Péter, a Nissan Magyarország PR- és marketingmenedzsere a sajtótájékoztatón elmondta, egy taxitársaságnak 4-5 év alatt megtérül az elektromos autó beszerzése. A földgáz- illetve elektromos üzemű járművek beszerezése összecseng a BKK fejlesztési irányával: a társaság a villamos- és trolihálózatot szeretné fejleszteni, valamint CNG-üzemű buszokat vásárolt. 
A Nissan Leaf teljesen feltöltött lítiumion-akkumulátoraival közel kétszáz kilométert képes megtenni, a lemerült akkuk gyorstöltővel 30 perc alatt 80 százalékos szintre tölthetők. A Nissan számításai szerint a Leaf kilométerenként 5,5 Ft-os költséggel üzemeltethetők – a legdrágább, nappali árammal számolva. 
A ELMŰ jelenleg 37 töltőállomást működtet Budapesten. Ezeknél egyelőre ingyenesen lehet tölteni az autókat, de a kutak alkalmasak arra, hogy mérjék, majd kiszámlázzák a felhasznált energiát. 
A Budapest Taxi az új elektromos taxik népszerűsítése érdekében egy napig ingyen szállítja elektromos autóival az utasokat. Az autók kipróbálására társaság honlapján található telefonszámokon lehet jelentkezni.