A motorkerékpár jobb, mint a Viagra!

Húsz hónapig tartó izgalmat okozott a nyereg

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.03.20. 10.00

Egy amerikai férfi különös keresetet nyújtott be a bíróságon a BMW ellen: állítása szerint a motorkerékpárjuk nyergében töltött órák másfél éven át tartó erekciót okoztak nála.

Az egész eset 2010 szeptemberében kezdődött: ekkor történt, hogy Henry Wolf hosszú motoros túrája végén meglepődve tapasztalta, hogy, izé, nem fér a nadrágjába. A kellemetlen jelenség órák alatt sem múlt, aztán napok, hetek teltek el, és az erekció nem akart szűnni. Szerelmi élete csődbe jutott, aztán lassan ő maga is, hiszen nem tudott munkába járni. 

Az egésznek csak húsz hónappal később lett vége, amikor is ügyvédet fogadott, és beperelte az 1993-as BMW K1100 RS gyártóját, továbbá az utólag felszerelt nyerget készítő specialistát, a Corbint, mert állítása szerint a nyereg speciális kialakítása tehetett az egészről, így a kiesett kereset, az orvosi költségek és a lelki stressz ellentételezését követelte mindkét cégtől. 
A 2012 áprilisában beadott kereset után most került bíróság elé az ügy. James J. McBride bíró meghallgatta a vád és a védelem tanúit, köztük egy neurológust, aki szerint okozhatták a motorkerékpár rezgései a másfél éven át tartó erekciót, valamint a motorkerékpár további tulajdonosait, akitől Wolf használtan vette, illetve akinek később eladta a motort. Az ügyben Mike Corbin, az ülést gyártó cég vezetője is megszólalt. 
A bíróság végül nem adott helyt a keresetnek, és megfelelő bizonyítékok hiányában elutasította azt. A BMW és a Corbin most nyilván örülnek, pedig ha belegondolunk, kiváló marketing-lehetőséget puskáztak el ezzel a győzelemmel – bizonyára felment volna az ázsiója a motornak a használtpiacon. 

A K1100 szériához kínált túranyereg a Corbintól. Valóban speciális kialakítású, de az évtizedek alatt senki nem panaszkodott hasonló problémára.

A K1100RS (nyitóképünkön) a BMW soros négyhengeres túramotorja. Az 1992 és 1996 között gyártott gépből összesen 12 179 darab készült, vízszintesen, keresztben beépített, vízhűtéses blokkja 1100 köbcentiméteres volt, kettős felülfekvő vezérműtengelyét lánc vezérelte, a blokk teljesítménye 100 lóerő, forgatónyomatéka 107 Nm. Végsebessége 220 km/óra, álló helyzetből 3,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, 22 literes üzemanyag-tartálya átlagosan több mint 440 kilométer megtételére teszi alkalmassá egy huzamban.

Nincs vége az őrületnek.  Egy hölgy azért gyújtotta fel párja autóját, mert az nem engedte nekik, hogy egyen egy fagyit a McDonaldsban. Olvasd el ezt is! Kattints a képre!.

A motorkerékpár jobb, mint a Viagra! 1

Kommentek

8000 kilométer kevesebb mint 4 nap alatt

A Goodyear az új abroncsa bevezetését azzal ünnepeli, hogy próbára teszi a gumikat Rainer Zietlow világrekord kísérlete során. A pilóta és csapata azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a 8000 kilométeres, Dakartól Moszkváig tartó távot kevesebb mint 4 nap alatt teszi meg.

Jeep Yuntu: rejtélyes jövőkép

A közeljövő kínai Jeep modelleinek formai és technológiai koncepcióját vázolja az a hétszemélyes tanulmányautó, amelyről szinte semmit nem árultak el.

Dühös tulajdonosok perelik a Teslát

Csoportos keresetet adtak be a Tesla ellen a cég kaliforniai ügyfelei. Állításuk szerint életveszélyes kísérletbe kényszerítette  őket a cég az Autpilot szoftver idő előtti aktiválásával.

Nem tetszik a KRESZ-tábla? Beperelheted a kihelyezőjét

Jövőre jogi lehetőség nyílik az autósok, gyalogosok, vagy bárki számára, hogy levetethessék a nekik valamilyen okból nem tetsző KRESZ-táblákat.

Kemény balesetet mesél el egy magyar kamionos, videóra vette az egészet

A magyar sofőr előtt kalapot emelünk, azonnal megállt és kiszállt segíteni. Az egészet rögzítette a fedélzeti kamera.

Egy kiscica miatt zárták le az ország legfontosabb útját

Elárvult kölyökmacska nyávogott egy nyolcsávos szupersztráda elválasztó sávján Abu-Dzabiban. A tűzoltóság nem teketóriázott, irdatlan torlódás árán megmentették az állatot.

Na így töltenek elektromos autót a kazincbarcikai lakótelepen

Örök kérdés a villanyautókkal kapcsolatban, hogy mi lesz a lakótelepen élőkkel, akik otthon szeretnének tölteni, és nincs a közelben töltőoszlop? Ma az egyetlen megoldás, amire gondolhatnak, az egy jó hosszú, ablakon kilógatott vezeték.

Ez a videó a bizonyíték, hogy Pesten sokan birkamód közlekednek

Krisztián nem bírta cérnával, de nem csodálkozunk, hiszen pár perc alatt több olyan helyzettel is találkozott Budapesten, ami balesettel is végződhetett volna, ha nem figyel.

Csillag született

A DB9 fénye alaposan megkopott. Az Aston Martin 2004 óta próbálta feléleszteni különböző átdolgozásokkal a modell egykori csillogását – sikertelenül. De most változik a helyzet! A vadonatúj DB11 megérkezett és úgy ragyog, mint még soha. Nem fogja vissza magát, motorja V12-es és biturbó.

Titkos magánéletéről beszélt Vettel

Privát életét is érintő interjút adott a Forma-1 négyszeres világbajnoka. Szóba került az otthona, félelme, bosszúsága, vágyai.

F1: Nem Brawn rúgatta ki Ecclestone-t

A Forma-1 sportszakmai irányítója, Ross Brawn cáfolta, hogy ő kérte volna Bernie Ecclestone eltávolítását ugyanakkor nem tagadja, hogy elég nehéz lett volna a közös munka.

Hazatért végre az utolsó Ikarus

Tizenöt évig szolgált külföldön a magyar ritkaság, de most már végleg itthon marad.

Szexi tánc okozott tragédiát

Meggondolatlan kamaszlány szexinek tartott táncba kezdett a közlekedő autók mellett, meg is lett az eredménye.

Üzemanyagcellás kamiont tesztel a Toyota

A Los Angeles-i kikötő és környéke extrém teherforgalmát kívánja környezetbarátabb mederbe terelni a Toyota.

Szégyen, ebből nagy baj lesz Vitézy szerint

Szégyen, lépkedünk vissza az időben – állítja Vitézy Dávid volt BKK-vezér egy óbudai buszsáv megszüntetéséről. Szerinte Budapest távolabbi pontjai is megérzik majd a rossz döntés következményeit egészen Kőbányáig.

Csodaszép buszt vásárolt a BKV

Internetes hirdetés útján vásárolt 35 millió forintért ritka Ikarus 630-ast a BKV – írja a Blikk.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.