A motorkerékpár jobb, mint a Viagra!

Húsz hónapig tartó izgalmat okozott a nyereg

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.03.20. 10.00

Egy amerikai férfi különös keresetet nyújtott be a bíróságon a BMW ellen: állítása szerint a motorkerékpárjuk nyergében töltött órák másfél éven át tartó erekciót okoztak nála.

Az egész eset 2010 szeptemberében kezdődött: ekkor történt, hogy Henry Wolf hosszú motoros túrája végén meglepődve tapasztalta, hogy, izé, nem fér a nadrágjába. A kellemetlen jelenség órák alatt sem múlt, aztán napok, hetek teltek el, és az erekció nem akart szűnni. Szerelmi élete csődbe jutott, aztán lassan ő maga is, hiszen nem tudott munkába járni. 

Az egésznek csak húsz hónappal később lett vége, amikor is ügyvédet fogadott, és beperelte az 1993-as BMW K1100 RS gyártóját, továbbá az utólag felszerelt nyerget készítő specialistát, a Corbint, mert állítása szerint a nyereg speciális kialakítása tehetett az egészről, így a kiesett kereset, az orvosi költségek és a lelki stressz ellentételezését követelte mindkét cégtől. 
A 2012 áprilisában beadott kereset után most került bíróság elé az ügy. James J. McBride bíró meghallgatta a vád és a védelem tanúit, köztük egy neurológust, aki szerint okozhatták a motorkerékpár rezgései a másfél éven át tartó erekciót, valamint a motorkerékpár további tulajdonosait, akitől Wolf használtan vette, illetve akinek később eladta a motort. Az ügyben Mike Corbin, az ülést gyártó cég vezetője is megszólalt. 
A bíróság végül nem adott helyt a keresetnek, és megfelelő bizonyítékok hiányában elutasította azt. A BMW és a Corbin most nyilván örülnek, pedig ha belegondolunk, kiváló marketing-lehetőséget puskáztak el ezzel a győzelemmel – bizonyára felment volna az ázsiója a motornak a használtpiacon. 

A K1100 szériához kínált túranyereg a Corbintól. Valóban speciális kialakítású, de az évtizedek alatt senki nem panaszkodott hasonló problémára.

A K1100RS (nyitóképünkön) a BMW soros négyhengeres túramotorja. Az 1992 és 1996 között gyártott gépből összesen 12 179 darab készült, vízszintesen, keresztben beépített, vízhűtéses blokkja 1100 köbcentiméteres volt, kettős felülfekvő vezérműtengelyét lánc vezérelte, a blokk teljesítménye 100 lóerő, forgatónyomatéka 107 Nm. Végsebessége 220 km/óra, álló helyzetből 3,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, 22 literes üzemanyag-tartálya átlagosan több mint 440 kilométer megtételére teszi alkalmassá egy huzamban.

Nincs vége az őrületnek.  Egy hölgy azért gyújtotta fel párja autóját, mert az nem engedte nekik, hogy egyen egy fagyit a McDonaldsban. Olvasd el ezt is! Kattints a képre!.

A motorkerékpár jobb, mint a Viagra! 1

Kommentek

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.