Tulajdonképpen egyetlen mondatban el lehetne intézni az AMG legújabb fejlesztésének tárgyát, a Mercedes S Coupét, hiszen hajtáslánca csavarra megegyezik a limuzinéval: 5,5 literes biturbó V8-as motor, hétfokozatú sebességváltó és összkerékhajtás gondoskodik a félelmetes menetteljesítményekről, miközben a szedánban megismert Magic Body Control előre alkalmazkodó lengéscsillapítás arisztokratikus komfortot varázsol alánk. 
Szóval ezzel akár le is zárhatnánk a témát, de hol van abban az élvezet? 
Az új S 63 AMG Coupé amellett hogy erősebb és gazdagabban felszerelt, nem kevesebb, mint 65 kilogrammal könnyebb elődjénél. Ez elsősorban a lítiumion-akkumulátornak és a 19 colos, kovácsolt alumínium keréktárcsáknak köszönhető, de a kompozit versenyfékek (ezt a szedánhoz hasonlóan most először kínálja opcióként az AMG), no meg a teljes egészében alumíniumból készült karosszéria is hozzátette a magáét. 
Az 585 lóerős modell (a kifutó CL 63 AMG 544 lóerőt és 800 Nm-t tudott) minden egyes lóerejére csupán 3,41 kg tömeg jut, nem csoda tehát, hogy az autó kiviteltől függően 3,9 – 4,3 másodperc alatt gyorsul százra. A hagyományosan kézzel épített motor egyedi kipufogórendszeren át szabadul meg égéstermékeitől; ebben kétállású szelep segít választani a csendes, kulturált luxusautó és a vérmesen üvöltő, száguldásra kész sportkupé karaktere között. 
Miközben a limuzinból már ismert szolgáltatás az útfelület kamerával pásztázó, és a közvetlenül ránk váró útegyenetlenségekhez igazodó futómű, a kupé – és így az AMG verzió is – újdonságként kapta meg a kanyarban motorkerékpárként bedőlő, 30 és 180 km/óra sebesség között aktív funkciót. 
A karosszéria az AMG-től megszokott, visszafogott kiegészítéseket kapta meg, érdemes viszont néhány szót ejteni a beltérről: a szépséges ívű műszerfal ölelésében új fejlesztésű, végtelenül látványos AMG sportülések kaptak helyet, a TFT műszerfalat AMG-sílusban átprogramozták, a virtuális sebességmérő skálája 330-ig fut, a fordulatszámmérő közepén felirat hirdeti a V8 Biturbo motort. 
Az S 65 AMG Coupé világpremierjére áprilisban, New Yorkban kerül sor; a piaci bevezetésre várhatóan nem kell az év végénél tovább várnunk.