Vélhetően az Agila (3740 mm) helyére, illetve alá érkezne a városi törpe, amelynek a Volkswagen Up / Škoda Citigo / SEAT Mii (3540 mm), illetve a Toyota Aygo / Peugeot 108 / Citroën C1 (3470 mm) ellenében kellene helyt állnia a Magyarországon marginálisnál is jelentéktelenebb, de Nyugat-Európában kézzel fogható piaci szegmensben. 

Az újonc a jelenlegi Suzuki-rokonság helyett saját egykori unokatestvérével, az Európából kivonuló Chevrolet legkisebb modelljével állna össze: a következő generációs Spark padlólemeze adhatná a kisautó műszaki alapját. 

Ami a motorokat illeti, a napokban leleplezett, háromhengeres, egyliteres erőforrás látszik a legesélyesebb jelöltnek. Az Opel Adam fedélzetén debütáló, modern szerkezetű, közvetlen benzinbefecskendezéses turbómotor 90 és 115 lóerős kivitelben elérhető, átlagfogyasztása akár 4,3 l/100 km (99 g/km CO2-kibocsátás), 166 Nm nyomatéka pedig a korábbi 1,6 literes benzinmotorét is meghaladja.

     

A hírek szerint a kis Opel olcsóbb lesz a konkurenciánál.