800 lóerővel jön az új GT-R

F1-es inputtal készül a hibrid hajtáslánc

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.03.13. 17.00

A Porsche 918 és a McLaren P1 ellenfeleként érkezik két év múlva a következő generációs Nissan GT-R. Drágább, gyorsabb lesz.

A legkevésbé sem hivatalos, ám nagyon is kívánatos információk szerint a következő generációs Nissan GT-R a jelenlegi modell átdolgozott V6-os motorját kapja meg – épp csak kiegészül egy 250 lóerő körüli hibrid komponenssel

Szavazás

Hihetőnek tartod a 800 lóerős hibrid GT-R-t?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...
A 7Tune tájékoztatása szerint mindezt a Williams F1-es csapat és a Nismo (Nissan Motorsport) közösen fejlesztette ki. 
Az így kapott, legalább 800 lóerő nagyságrendi változást jelent a mostani 545-höz képest; egyenesen a (hibrid) szupersportkocsik régiójába emeli az összkerékhajtású japán sportkupét – és azokhoz hasonlóan bőven három másodpercen belül gyorsul százra. A végsebességet 340 km/órára becsülik. 
Mindez persze nem megy ingyen: a várakozások szerint akár 15 százalékkal is felmehet a GT-R ára, ami viszont még így is töredéke a hozzá hasonló, nemes négykerekűekért elkért összegnek. 
Az új Nissan GT-R már jövőre bemutatkozhat, forgalmazása azonban legkorábban 2016-ban kezdődik meg.
Nyitóképünkön a következő generációs GT-R egy nem hivatalos, grafikus előzetese látható

Kommentek

  • Ambrus Gergely

    Ez nem túlzás, sőt…már többnek kéne lennie a turbomotornak.
    A hazai tuningműhelyekből is kerülnek ki 800-1000 lóerős GTR-ek…2 millió forint egy ilyen kit hozzá.
    Igaz egy hibrid akkor is jobban fog gyorsulni, szerintem még több is lehet mint 800 lóerő.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.