800 lóerővel jön az új GT-R

F1-es inputtal készül a hibrid hajtáslánc

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.03.13. 17.00

A Porsche 918 és a McLaren P1 ellenfeleként érkezik két év múlva a következő generációs Nissan GT-R. Drágább, gyorsabb lesz.

A legkevésbé sem hivatalos, ám nagyon is kívánatos információk szerint a következő generációs Nissan GT-R a jelenlegi modell átdolgozott V6-os motorját kapja meg – épp csak kiegészül egy 250 lóerő körüli hibrid komponenssel

Szavazás

Hihetőnek tartod a 800 lóerős hibrid GT-R-t?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...
A 7Tune tájékoztatása szerint mindezt a Williams F1-es csapat és a Nismo (Nissan Motorsport) közösen fejlesztette ki. 
Az így kapott, legalább 800 lóerő nagyságrendi változást jelent a mostani 545-höz képest; egyenesen a (hibrid) szupersportkocsik régiójába emeli az összkerékhajtású japán sportkupét – és azokhoz hasonlóan bőven három másodpercen belül gyorsul százra. A végsebességet 340 km/órára becsülik. 
Mindez persze nem megy ingyen: a várakozások szerint akár 15 százalékkal is felmehet a GT-R ára, ami viszont még így is töredéke a hozzá hasonló, nemes négykerekűekért elkért összegnek. 
Az új Nissan GT-R már jövőre bemutatkozhat, forgalmazása azonban legkorábban 2016-ban kezdődik meg.
Nyitóképünkön a következő generációs GT-R egy nem hivatalos, grafikus előzetese látható

Kommentek

  • Ambrus Gergely

    Ez nem túlzás, sőt…már többnek kéne lennie a turbomotornak.
    A hazai tuningműhelyekből is kerülnek ki 800-1000 lóerős GTR-ek…2 millió forint egy ilyen kit hozzá.
    Igaz egy hibrid akkor is jobban fog gyorsulni, szerintem még több is lehet mint 800 lóerő.

Mindent túlél a Citroën WRC gépe

Igazán szédítő bukfenc után tért vissza Kris Meeke Citroën C3 WRC-je az argentin rali futamán.

Ritka Ferrarit emésztettek fel a lángok

Porrá égett egy korai Ferrari F40-es, az anyagi kár jelentős, az autó pótolhatatlan darabja az olasz sportkocsigyár történelmének.

Újabb hajmeresztő ötlettel állt elő a Tesla-vezér

Föld alatt utaztatná az embereket Elon Musk, amivel teljesen megreformálná a városi közlekedést. A dugók csökkennének és az emberek gyorsabban jutnának el a célhoz.

Meglepte leghűségesebb vevőjét a Lexus

100 évesen a 25-ödik Lexusát készült megvásárolni, ezért a japán gyártó egy igazán különleges darabot készített hűséges vevőjének.

F1: Massa csak tette, amit a mérnök mondott

Felipe Massa nagyon elégedetten nyilatkozott az Orosz Nagydíj időmérője után, a 6. helye azt mutatja, hogy a Williams immár versenyben van a Red Bull-lal.

Ricciardo: Az ötödik hely volt a mai maximum

A Red Bull továbbra is csak fut az élmezőny után, de Daniel Ricciardo igyekszik pozitívan hozzáállni a szezonhoz. Csapattársa, Max Verstappen viszont továbbra is küzd az autójával.

F1: Lakáscserében fogadott Massa, Ricciardo és Verstappen

A Red Bull pilótái és a williamses Felipe Massa a vasárnapi Orosz Nagydíjon az valószínűleg egymással küzd majd, a “házon belüli” csatának érdekes tétje lesz.

F1: Hamilton szuboptimális formában

Lewis Hamilton elismerte, hogy a Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén egyszerűen nem volt elég gyors, ugyanakkor az előzmények alapján a futamtól sem remélhet sokat.

Alonso: Megint tökéletes időmérőm volt

Fernando Alonso sosem fogy ki az öndicséretből, a szocsi kvalifikáció után a Honda-motort szidta és annak örült, hogy újonc csapattársát héttizeddel verte.

Kimi: Azért az első sor nem rossz a csapatnak

A Orosz Nagydíj időmérőjén Sebastian Vettel biztosította be a vasárnapi pole pozíciót, mögötte Kimi Raikkönen és Valtteri Bottas végzett. Az első három nyilatkozatai Szocsiból.

F1: A Ferrari kiütötte a Mercedest az időmérőn

A Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén a Ferrari “robbantott”, Sebastian Vettelé lett a pole-t, Kimi Räikkönen 2. helyével meglett a teljes első sor. A mercedeses Valtteri Bottas a 3., Lewis Hamilton szétesett.

F1: A Ferrari megint verte a Mercedest

A Forma-1-es Orosz Nagydíj utolsó szabadedzésén is határozott előnnyel verte a Ferrari a Mercedest, Sebastian Vettel a leggyorsabb, Lewis Hamilton csak a 4.

300 km/h fölött hasít az új Alpina kupé

Bemutatta legfrissebb újdonságát az Alpina. A B4 S Bi-Turbo a BMW M4 költséges alternatívája.

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

F1: Milliárdos veszteséget hoz a szabálymódosítás

A Force Indiánál a legkevésbé sem örülnek a versenyzői nevek és rajtszámok megjelenítéséről szóló szigorításnak, dollármilliókban mérhető veszteséget jelenthet az újítás.

Autógyári munkásnak állt a Facebook-vezér

Mark Zuckerberg a Ford dearbroni gyárában járt, ahol még a munkából is kivette a részét a Ford F-150-eseket előállító üzemben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.