Még több sportkocsit akar az Audi

Az A1-esre épülne a TT alatti modell

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.03.10. 11.00

A városlakók kedvére szeretne tenni következő sportmodelljével az Audi: egy jelentés szerint a VW Polo padlólemezére épülhetne a négyméteres autó.

A Genfi Autószalonon hangzott el Dr Ulrich Hackenberg, az Audi műszaki igazgatója szájából, hogy az Audinál még “volna hely” egy sportkocsinak a TT alatt. Technológiai szempontból ez nem okoz problémát: a megcélzott padlólemezt hasznosító Audi S1 231 lóerős motorja, 5,8 másodperces gyorsulása és 250 km/óra végsebessége több mint elegendő egy sportos kupénak vagy roadsternek. 

A képeken látható, 2010-es e-Tron spyder tanulmány pontosan ezt a lehetőséget vázolta fel: az alig több mint 4 méteres járműben egy combos dízelmotor és két villanymotor gondoskodott a vehemens előrejutásról. 
Nem csak a TT alatt, hanem fölötte is volna egyébként keresnivalója egy plusz modellnek: a napokban bemutatott Sport quattro concept 420 lóerős teljesítménye megfelelő volna, hogy betöltse a rést a Golf-alapú modell és a Lamborghini Huracánnal közös bázisú, következő generációs Audi R8 között.

Kommentek

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.