A világtörténelem leghálátlanabb embere

Bepereli megmentőit az árvízből kimentett autós

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.03.09. 07.00

Értsék meg, ki kell fizetnem a kórházi számláimat, tárja szét a kezét az a férfi, aki most kártérítésért pereli azokat, akik tavaly szeptemberben megmentették az életét.

Új mélységekbe süllyedt az emberiség: egy Colorado állambeli (USA) férfi, aki fél évvel ezelőtt csodával határos módon túlélt egy természeti katasztrófát, most pert indít megmentői ellen – mert miért nem vigyáztak rá jobban! 


Roy Rotiz néhány autós társával együtt szeptember 12-én esett csapdába: a súlyos esőzések elmostak egy utat, és a megállni képtelen autók egymás hegyén-hátán zuhantak bele a megáradt folyóba. Az egyik sofőr súlyos gerinc- és nyaksérülése ellenére kimászott autójából, egy másikat a kiérkező tűzoltók hősies erőfeszítésekkel szabadítottak ki teherautójából (nyitóképünkön), a harmadik autóval, Roy Rotiz (jobbra) Pontiacjával azonban nem foglalkoztak: a tűzoltóknak eszébe sem jutott, hogy túlélők lehetnek a fejre fordult, szinte teljesen víz alá merült autóban. 
Amikor egy órával később elkezdték kiemelni a roncsot, akkor derült ki, hogy az autóban igenis van egy túlélő: a sofőr a hátsó ülésre mászott, és az összetört karosszérián talált egy lyukat, amin keresztül levegőhöz jutott. 
Végül további egy óra után sikerült kiemelni a roncsból a férfit, aki a hatóságok szerint “felfoghatatlanul szerencsés”, hogy túlélte a balesetet. 
“Ilyen szerencsével vennie kellene egy lottószelvényt” – mondta annak idején a mentést vezető Rob Williams tűzoltó hadnagy. 

Szavazás

Kinek adnál igazat a megmentőit beperlő férfi ügyében?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...
Nos, ha lottót nem is vett, de a főnyereményre igényt tart az áldozat: a napokban olyan papírokat töltött ki a bíróságon, amelyek arra engednek következtetni, hogy be akarja perelni a tűzoltóságot, illetve a város vezetőségét. 
Állítása szerint a tűzoltók a család kérései és az ő folyamatos kiabálása ellenére is csak jelentős késéssel kezdték meg a mentést, ráadásul az útkezelőnek le kellett volna zárnia az alámosott, így életveszélyessé vált útszakaszt. 
Ortiz elmondása szerint a baleset következében szükségessé vált kórházi kezelések, illetve elveszített munkaképessége miatt mintegy félmillió dollár (110 millió Ft) veszteség érte őt, ezért kénytelen ehhez az ügyvédje szerint is kellemetlen megoldáshoz folyamodni. 
A tűzoltóság szóvivője csak ennyit mondott a hírek hallatán: “Hálát adunk Istennek, hogy megmenthettük ennek a férfinak az életét.”

Tudod mi lehet az alábbi szörnyeteg? Kattints a képre ha kíváncsi vagy a válaszra?

A világtörténelem leghálátlanabb embere 1

Kommentek

  • husky

    A legjobb törvény az lenne, ha az ittas vezetőkkel mindenféle korházi- és műszaki mentési költésget kifizettettnének, ha ők a felelősek egy balesetért! Aki nem hasnzálta bizotnsági övet és ebből adódóan sérült meg, akkor ő is fizzesen meg utólag minden egészségügyi költséget!
    Ez így volna rendjén!

  • Elvira78

    husky!
    Nem csak ittas vezetők, hanem józanok is okoznak balesetet és nem feltétlenül vétlenek a baleset okozásában. A biztonsági öv pedig kétélű fegyver, előfordulhat, hogy éppen azért hal meg az illető, mert bekötötte magát.

  • PAlex

    Egyetértek huskyval.

    Elvira. Már ne haragudj, de ezt a biztonsági öves dolgot csak olyanok mondják, akiknek fingjuk sincs erről a dologról, hogy finoman fogalmazzak.

  • Guillotinee

    Alex!

    Ezt azoknak is mondd meg akik bent égtek meg bent fulladtak a 90-es években a kocsikban amikor nem tudták kinyitni a szorult övcsatot vagy rájuk égett az öv.

    Ja bocs nem tudod mert már meghaltak…

  • Guillotinee

    Husky!

    Mert ők nem fizetnek adót, KGFB-t vagy TB-t?

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.