Peugeot 301 – Kompakt szedán a világnak (X)

Szerző: Promóció levél küldés 
Dátum: 2014.03.03. 06.00

A Peugeot 301 a francia vállalat világmodellje, amely egyszerre kínál kényelmet az utasoknak és tágas csomagtartót.

A Peugeot 301-est úgy tervezték , hogy vonzó legyen annak az igényes, széles vásárlói körnek a szemében, amely megfizethető, ugyanakkor bizonyos státuszt képviselő szedánra vágyik.

A 208-aséval azonos padlólemezre épülő autó a kategória legnagyobb 2,65 méteres tengelytávolságával bír, így egy 180 centi magas sofőr mögött ülhet egy ugyanilyen magas utas. A lábhely kategóriaelső.  A teljes hosszát tekintve 4,44 méteres Peugeot 301 csomagtartójával sem vall szégyent, amely a VDA szabvány szerint 509 literes.

A tágas hátsó hely összhangban van az ügyfélelvárásokkal. Mivel az ügyfelek legtöbbször családi autóként használják a járművet, fontos számukra, hogy kényelmesen elférjen öt személy és a poggyászuk.

A karosszériához hasonlóan az utastér is visszafogottságot mutat. Szép az autó belseje, a kormány fogása jó, a középkonzol esztétikus, az ülések franciásan puhább tömésűek, jól formázottak. A jobban felszerelt modellekben több a díszítés, ami fokozza az eleganciát, sőt nemcsak fekete, de világos belső is választható, amivel már igazán mutatós a kocsi.

A célországok elvárásaihoz tökéletesen alkalmazkodik a dízel- és benzinmotorok legújabb nemzedéke is; a teljesítményskála 72 és 115 LE között húzódik, az erőátvitel manuális-, robotváltó vagy automata lehet:

    1.2 l VTi (72 LE) manuális- vagy robotváltó
    1.6 l VTi (115 LE) manuális- vagy automata
    1.6 l HDi (92 LE) manuális sebességváltó

A 301 strapabíró autó, egyformán bírja a rossz utat, a hideget és a meleget, vagy a nedves éghajlatot. Nem hiába tették ki szigorú teszteknek a világ legszélsőségesebb körülményei között, bárhol megfelel a vevők elvárásainak. Amellett, hogy valamennyi változat futóművét és kerekeit kimondottan rossz útra méretezték, a motor alá védőlemezt lehet felszereltetni.

A 301-et a jelenleg legkorszerűbb biztonsági felszereléssel látták el. A célországtól és a motortól függően lehet benne ESP, ABS, vészfékasszisztens, vagy intenzív lassításkor önműködően bekapcsolódó vészvillogó.

További információk!

‘); document.write(‘‘); //]]>

Kommentek

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Jó vétel vagy nagy bukó? – Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

F1: Videón Rosberg mercis búcsúkörei

A Mercedes a hétvégén Sindelfingenben ünnepelt, a visszavonuló Nico Rosberg megtette utolsó métereit a csapat színeiben.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

Mazda3: nemcsak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

F1: A motoroslegendát is érdekelné a Mercedes-ülés

A MotoGP-veterán Valentino Rossi sem mondana nemet, ha a Mercedes-főnök Toto Wolff felhívná.

F1: Oválpályán repesztett Vettel és Räikkönen – videó

A Ferrari rég nem látott dolgot hozott tető alá: vasárnap az USA egyik legendás oválpályáján, Daytonában száguldottak a vörös Forma-1-es autók.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.