A Peugeot 301-est úgy tervezték , hogy vonzó legyen annak az igényes, széles vásárlói körnek a szemében, amely megfizethető, ugyanakkor bizonyos státuszt képviselő szedánra vágyik.

A 208-aséval azonos padlólemezre épülő autó a kategória legnagyobb 2,65 méteres tengelytávolságával bír, így egy 180 centi magas sofőr mögött ülhet egy ugyanilyen magas utas. A lábhely kategóriaelső.  A teljes hosszát tekintve 4,44 méteres Peugeot 301 csomagtartójával sem vall szégyent, amely a VDA szabvány szerint 509 literes.

A tágas hátsó hely összhangban van az ügyfélelvárásokkal. Mivel az ügyfelek legtöbbször családi autóként használják a járművet, fontos számukra, hogy kényelmesen elférjen öt személy és a poggyászuk.

A karosszériához hasonlóan az utastér is visszafogottságot mutat. Szép az autó belseje, a kormány fogása jó, a középkonzol esztétikus, az ülések franciásan puhább tömésűek, jól formázottak. A jobban felszerelt modellekben több a díszítés, ami fokozza az eleganciát, sőt nemcsak fekete, de világos belső is választható, amivel már igazán mutatós a kocsi.

A célországok elvárásaihoz tökéletesen alkalmazkodik a dízel- és benzinmotorok legújabb nemzedéke is; a teljesítményskála 72 és 115 LE között húzódik, az erőátvitel manuális-, robotváltó vagy automata lehet:

    1.2 l VTi (72 LE) manuális- vagy robotváltó
    1.6 l VTi (115 LE) manuális- vagy automata
    1.6 l HDi (92 LE) manuális sebességváltó

A 301 strapabíró autó, egyformán bírja a rossz utat, a hideget és a meleget, vagy a nedves éghajlatot. Nem hiába tették ki szigorú teszteknek a világ legszélsőségesebb körülményei között, bárhol megfelel a vevők elvárásainak. Amellett, hogy valamennyi változat futóművét és kerekeit kimondottan rossz útra méretezték, a motor alá védőlemezt lehet felszereltetni.

A 301-et a jelenleg legkorszerűbb biztonsági felszereléssel látták el. A célországtól és a motortól függően lehet benne ESP, ABS, vészfékasszisztens, vagy intenzív lassításkor önműködően bekapcsolódó vészvillogó.

További információk!

‘); document.write(‘‘); //]]>