Azt mindannyian tudjuk, hogy Délkelet-Ázsiában a robogónál nincs sokoldalúbb jármű. Erre az alapigazságra építette fel új modellkoncepcióját a Hero Motocorp., amely robogó ugyan, de sokkal több is annál. 

Alapkiépítésben egyetlen apró, 150 köbcentiméteres szívódízel erőforrás mozgatja a robusztus jószágot: 13,5 lóerős teljesítménye ugyan nem nagy, de a 35 Nm nyomaték sokkal többet ér a hagyományosan rogyásig megrakott kétkerekűek mozgatásában. Felárért turbódízel kivitelben is megvásárolható a Hero (angolul “hős”) aprósága, ekkor több mint kétszer ekkora teljesítmény és nyomaték áll rendelkezésre. 
Végezetül a csúcsmodell első kerékagyába egy apró, 1,3 lóerős villanymotort építenek be: ilyenkor kétkerék-hajtású hibridként cipelheti a terheket az RNT típusjelű robogó, amely széles rakodófelületekkel, masszív kapaszkodókkal és lekötőpontokkal vált teherhordásra valóban alkalmassá. 
Ezzel sincs még azonban vége a történetnek. A Hero RNT fényszórója ugyanis LED-es kialakítású, ráadásul leszerelhető, így este általános világításként szolgálhat a család otthonában. Sőt, maga a robogó is szerephez juthat a háztartás ellátásában: a hibrid hajtáslánc elemeit felhasználva nagyteljesítményű generátorként is működhet, 230 voltos, 1500 wattos energiaforrásként kiválthatja a sok helyen alkalmazott, környezet- és egészségkárosító áramfejlesztőket. 
A 136 kg tömegű RNT végsebessége a szerény teljesítmény ellenére eléri a 70 km/órát. 
Akármilyen praktikus, az indiai fiatalok várhatóan vagánykodásra is használnák a dízel hibrid robogót. Csak nehogy pórul járjanak vele.