Formához a tartalom: Techart Porsche 911 Turbo S

620 lóerő, 328 km/óra végsebesség

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.02.18. 10.00

Idő előtt nyilvánosságra hozta a Porsche 911 Turbóhoz készített motortuningját a német Techart. Több mint 10 százaléknyit erősítettek az autón.

Január végén mutattuk be a Techart 911 Turbóhoz készített optikai és aerodinamikai csomagját, és akkor azt írtuk, a német tuningműhely márciusra ígérte a motort átalakító készlet bevezetését. Nos, úgy tűnik, volt néhány ráérős estéje a leonbergi uraknak, mert már most, február derekán megmutatták, mire képes a Porsche 911 Turbo S, ha előtte kezelésbe veszik. 

Már a nyers számok tiszteletet parancsolnak: 560 helyett 620 lóerő teljesítmény, 700 helyett 830 Nm (túltöltéssel 880 Nm) forgatónyomaték biztosít többlet élményt; a plusz motorteljesítmény a középkonzolon elhelyezett Sport gomb megnyomására csalogatható elő a 3,8 literes, hathengeres boxermotorból. 
A változásokért részben a Techart saját motorvezérlő szoftverje, részben egy sor mechanikus átalakítás a felelős: a saját fejlesztésű kipufogórendszer elkerülő csappantyúja szabadabb gázáramlást, ezáltal kisebb negatív nyomást és teltebb hangzást biztosít. 
A Techart Porsche 911 Turbo S széles nyomatékgörbéjének (nyomatéki csúcs 2500-5000/perc között) köszönhetően 2,8 másodperc alatt ugrik százra; az alapkivitelű Turbo S-nek ehhez 3,1 másodpercre van szüksége. A végsebesség 318-ról 328 km/órára nőtt.

A Techart Porsche 911 Turbo S optikai tuningjának, valamint a belteret érintő módosításoknak a részleteiről itt olvashatsz részletesen.

Kommentek

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

Elképesztő világcsúcsot futott a Honda

Mostantól a Honda Civic Type R tartja az elsőkerék-hajtású autók pályacsúcsát a Nürburgringen. Nem kevéssel verte meg az eddigi bajnokot.

1300 kilométert vezetett egyedül egy gyerek

Ezerháromszáz kilométert vezetett egyedül egy 12 éves fiú Ausztráliában, mielőtt a rendőrök vasárnap lekapcsolták volna, mivel az autó egyik lökhárítója leszakadt.

Százezerszer büntették meg az autósokat

Közel kétmilliárd forintot kellett fizetniük tavaly az autósoknak a fővárosi közterület-felügyelők intézkedései után. Olyan 70 ezer helyszíni bírságot róttak ki rájuk, bő 36 ezer alkalommal szereltek fel kerékbilincset, és közel 4600 autó elszállítását kezdeményezték.

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.