A német B&B Automobiltechnik nem visszafogott alkotásaival szerzett nevet magának – gondoljunk csak legfrissebb munkájukra, a 362 lóerős Volkswagen Polóra. Most a hetedik generációs Golf csúcsmodelljét, a 300 lóerős R típust vették kezelésbe. 

A kedves vásárló három különböző teljesítményszint között választhat. Az első fázisban 360 lóerős és a gyári 380-ról 450 Nm-re növelt nyomaték üti a markát. A 2.0 TFSI motor megnövelt befecskendezési nyomást és átdolgozott befecskendezést kap, a tuningpakk ára 1298 euró (400 000 Ft). 
A következő lépésben 385 lóerőre nő a motor teljesítménye, a nyomatéki csúcs 480 Nm. Ehhez már átdolgozott leömlő és katalizátor is tartozik, ennek megfelelően a költség is magasabb: 3950 eurót, azaz nem egészen 1,2 millió forintot kérnek el az átalakító készletért. 
A legfelső szinten már a turbófeltöltőt, a szívócsövet és a kipufogórendszert is lecserélik; valamint tovább élezik a fent említett módosításokat. Így jutnak el 420 lóerőhöz és 530 Nm nyomatékhoz; a költség pedig 9850 euróhoz (kb. 3 millió Ft). 
A B&B sajátos módon nem a csúcskivitelű, hanem a második szintig tuningolt Golf R menetdinamikai adatait adja meg: a 385 lóerős kompakt ferdehátú álló helyzetből 4,5 másodperc alatt gyorsul százra (Golf R: 5,3 mp); kétszázra 17,5 másodpercig tart a száguldás (19,3 mp helyett). 
A fenti árak nem tartalmazzák az olyan, ajánlott kiegészítőket, mint a nagykapacitású olajhűtő (985 euró/300 000 Ft), az elöl 25, hátul 20 mm-es ültetést adó rugószett (300 eurótól), a komplett rugóstagok (1789 eurótól/550 000 Ft) vagy a keményebb első és hátsó stabilizátorok (498 eurótól/150 000 Ft). 
Ekkora teljesítménynél a fékeket is érdemes lecserélni; a négy- vagy hatdugattyús nyergek árával azonban nem riogatja leendő vásárlóit a B&B. 
Érdekesség, hogy a tuningkészletek LPG üzemű autóba is beépíthetők.