Járhatnak a modern utódok, amivel akarnak, James Bondnak soha nem volt és nem is lesz az Aston Martin DB5-ösnél kívánatosabb autója. Nem véletlen, hogy ezt a csodálatos sportkupét értelmezte újra kettő és fél méteren a veterán Aston Martinok forgalmazásával foglalkozó Nicholas Mee & Co. 

A DB Junior nyitott kivitelben készült, hogy a szerencsés ifjú sofőrök kényelmesen elférjenek. Ha nem ül benne a pilóta, minden forma, minden arány stimmel – és az ára is, hiszen alaphangon 16 500 fontot (5,8 millió Ft) kérnek el érte, ami egy gyermekjátékért ugyanannyira felfoghatatlan összeg, mint amilyen csillagászati áron a BD5-ösök (vagy általában az Aston Martinok) gazdát cserélnek – a kabrió modellek tipikusan mintegy 600 ezer fontot (210 millió Ft) hoznak az árveréseken.
Ennyi pénzért persze valódi erőforrásra is futja: holmi kommersz villanymotor helyett egy 110 köbcentiméteres, négyütemű benzinmotorocska hajtja az acél zárt szelvényre épített üvegszál-erősítésű karosszériával készülő, 97 kg menetkész tömegű járművet. A hátramenettel is felszerelt váltó harmadik fokozatában akár 75 kilométer/óra sebességgel – persze a szülők kérésére tetszőlegesen korlátozható a tempó. 
Hogy a kölök ne nője ki fél év alatt a méregdrága játékszert, a DB Junior állítható pedálsort kapott, így akár 180 centis lakli kamaszok is vezethetik a járgányt. 
A gyártók minden apróságra gondoltak: a tízcolos kerekekből pótot is szereltek az autóba, az ülések műbőr vagy bőr kárpitozással kérhetők, a kormány klasszikus fa darab, a Brembo fékeket hidraulika működteti.