Sajátos formatervével és jellegzetes, de nem túl szemet szúró színvilágával a BMW i modellcsaládjának eddig megjelent tagjai, az elektromos i3 és a hibrid i8 a hűvös, kiszámított, távoli jövőt képviseli a jelenben. Úgy tűnik, az embereknek szüksége van erre a racionális jövőképre, mert mindkét modell várakozásokon felül teljesít a piacon. Nem mondhatjuk hát alaptalan próbálkozásnak, hogy a Lumma Design máris megalkotta az öko-páros brutalizált változatát. 

A CLR i3 mélyre nyúló légterelő elemet kapott az első lökhárítóra, lecserélték a gépházfedelet (ami alatt persze ebben az esetben csak segédberendezések vannak), a küszöböket karbonkötényekkel toldották meg, a kerékíveket pedig 22 colos kerekekkel töltötték ki. 
Alapvető formájából eredően még látványosabb, még agresszívabb a CLR i8 átépítés (nyitóképünkön). Új az első lökhárító, a földet söprő oldalsó szoknyák, hátul diffúzorban végződik az autó. Az egyedi keréktárcsák mögött méregzöld féknyereg feszít: az i modellcsalád jellegzetes kékjét felváltó neonszín az autó minden pontján megjelenő matricákon köszön vissza. 
A Lumma Design egyelőre nem tervezi a széria forgalmazását, amennyiben azonban a több ezer újdonsült i-tulajdonos közül megfelelő számban döntenek úgy, hogy igényt tartanának a vadóckodásra, nyilván nem állna semmiből legyártani néhány készletet. Az biztos, hogy egyelőre ezen a vonalon nem kell sokat dolgozniuk: a BMW ugyanis a közeljövőben nem tervezi bővíteni az elektromos hajtású modellcsaládot.
Ha a BMW nem is ad munkát a jövőben a Lumma villanyautó-specialistáinak, a Tesla Motors sportos lelkületű vásárlói még jó üzletet hozhatnak a német cégnek: a képre kattintva megnézheted, hogy áll helyt a villanyautók jelenlegi királya, a Model S luxusszedán egy Chevy Corvette C7-essel szemben.