Negyedik évét tapossa a Mercedes nagy kupélimuzinja, a műfajt életre hívó, eredeti modell utóda. Most elérkezett a ráncfelvarrás ideje. 

A mellékelt kémfotókon jól kivehető, hogy a dizájnerek óvatosan nyúltak a hat centiméter híján ötméteres autóhoz. Újak a lökhárítók, és határozottabbra vasalták az első kerékív fölött induló, a küszöb fölött hátrafutó, illetve a hátsó kereket kirajzoló éleket. A hátsó lámpatest kerete is megváltozik, a maszk alatt alighanem LED-sorok rejlenek, akárcsak a fényszórók felső peremén. 
A beltérről nincsenek fényképek, azt azonban lehet tudni, hogy megnövelik a műszerfalba illesztett Comand kijelző méretét. Emellett lecserélik a kormánykereket, a padlókonzolon pedig megjelenik a központi kezelőszerv legmodernebb kivitele. 
A motorkínálat terén nem számítunk jelentős változásra. Maradnak a 2,2-3,0 literes dízelek 204-252 lóerővel, a hat- és nyolchengeres benzinmotorok (306-408 LE), valamint a CLS 63 AMG 5,5 literes turbómotorja, 557 és 585 lóerős kivitelben. 
A megújuló Mercedes-Benz CLS az év vége felé kerülhet forgalomba.