Még nem megy úgy, ahogy kinéz

Techart Porsche 911 Turbo

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.01.27. 16.00

A motortuningra márciusig várni kell, de az új Porsche 911 Turbóhoz készített karosszéria-kitet már bemutatta a német Techart.

A tuningcégek általában büszkék arra, hogy nem hagyják megkötni kezüket. Ebben az esetben mégsem volt választása a Techartnak, hiszen nem csaphatták agyon az új generációs 911 Turbo adaptív aerodinamikai rendszerét. 

A szükségből erényt kovácsolva megtartották a szabályozható magasságú első kötény, illetve a kevésbé forradalmi, emelhető hátsó szárny funkcionalitását. Ezek 120 km/óráig gombnyomásra, utána önmaguktól állnak át nagysebességű üzemmódba. Ezt a rendszert az első légbevezető torkolatokba illesztett légterelő szárnyakkal fejelte meg a Techart. 
Hátul a már említett szárny lecserélése mellett új, ovális kipufogókat illesztettek az autóra, a kétszer két végcső visszafogott, mégis vészjósló diffúzort fog közre. Maga a kipufogórendszer ma még a gyári egység, ám márciusra elkészül az egyedi hangolású, szeleppel variálható hangzású sportrendszer is. 
A kerekeket légies, öt duplaküllős, kovácsolt felnikre cserélték; a 21 colos darabok különféle színekben rendelhetők, egy- vagy kéttónusú kivitelben, valamint kerámia bevonattal – aki szerényebben adná elő magát, az 20 colos kereket is kérhet, akár központi kerékaggyal is. 
A futómű, akárcsak a motor, a kipufogóhoz hasonlóan egy hónap múlva kerül terítékre; a sportos rugók mellett szabályozható hasmagasságú felfüggesztés is kerülhet az autó alá. 
Elkészült viszont a 911 Turbo belső tere. Megvilágított alumínium küszöbborítás, háromküllős, multifunkciós kormánykerék, alumínium pedálok és lábtámasz adja az alapot; a műszerfal és egyéb szerelvények szénszálas kompozitból is kérhetők, maguk a műszerek is lecserélhetők, és természetesen bármit bebőröznek, amit csak szeretnénk.

Kommentek

F1: Hamiltonnak nem hiányzik Rosberg

Lewis Hamilton azt mondja, kicsit furcsa lesz, hogy immár Valtteri Bottas dolgozik a garázs túlfelén, de nem igazán izgatja a dolog.

F1: Besült a Toro Rosso első futása

A Toro Rosso csütörtökön küldte pályára első ízben 2017-es modelljét, de motorhiba miatt nem jutott messzire az STR12-es.

Szavazz! Melyik legyen Az Év Autója?

Március 6-án kiderül, melyik típus nyeri a hét döntős közül Az Év Autója 2017 címet. Addig szavazzon Ön is!

Videóra vették, ahogy a rendőr beléjük rohan a Kálvárián

Kollégánk feleségének autójába rongyolt egy szirénázó rendőr a Kálvária téren, miközben gyermekük az első ülésen utazott, gyerekülésben.

A legerősebb Porsche … egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.