Íme, a megújult VW Polo!

Márciusban érkezik

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.01.26. 09.00

Álcázás nélkül fotózták le a Volkswagen Polo ráncfelvarrott példányát. Jelentős változásokra számítunk.

Ha felszínesen pillantunk rá, könnyű átsiklani a 2014 márciusában színre lépő, megújult Polo módosításai felett. Újak, valamivel divatosabbak a lökhárítók, a hűtőmaszkot a korábbi kettő helyett három vízszintes sáv tagolja. A far a Golféhoz vált hasonlatossá; összességében utolérte modernebb márkatársait a VW Polo – ideje volt, hiszen sok víz lefolyt a Dunán, amióta 2009-ben az Év Autójának választották meg az akkor vadonatúj autót.

A lemezek alatt jelentősebb változásokra számítunk. A műszerfalon látható ‘Sport’ gomb arról árulkodik, hogy megjelenik a szabályozható lengéscsillapítás a modell palettáján. Az audiorendszer, a kormánykerék és a klímaberendezés kezelőszervei is megújultak. Adaptív tempomattal szerelik fel a Volkswagen Polót; a távolságtartó radar fontos újdonság ebben a szegmensben. 
A motorkínálat alapjaiban nem változik, dízelből marad a 75, 90 és 105 lóerős trió, viszont a benzinmotorok között megjelenik a VW Up háromhengeres egyliterese. Jóval izgalmasabb újdonságnak ígérkezik a Polo R kétliteres motorja: az Audi S1 Volkswagen megfelelője több mint 250 lóerőt ígér; a Polo WRC versenyautója által ihletett monstrum négykerékhajtást kap.
A Volkswagen Polo piacérett kivitelével a Genfi Autószalonon találkozhatunk, márciusban.

A Volkswagen Polo 2009-es bevezetésekor maximális eredményt ért el az EuroNCAP töréstesztjén. Kérdéses, hogy most hogyan teljesítene, hiszen 2012-ben alaposan megnehezítették a vizsgálatokat; mivel azonban ráncfelvarrott modelleket nem szoktak újra tesztelni, erre alighanem soha nem kapunk választ.

Kommentek

  • hova

    Jellemtelen, jellegtelen szürke és randa.

  • WEHR

    nem egy Maserati dizájn,az tuti

  • accelerate.

    “jelentős változásokat várunk”
    De inkább ne várjunk semmit. Ha más márka típusáról lenne szó, úgy kezdődne a cikk, hogy :
    Ez az új ráncfelvarrt ….., de senki ne keressen semmiféle változást, mert még a formatervező sem tudja megkülönböztetni a régit az újtól!

    De ha a most futó passatot teljesen újnak nevezik (elég vicces), akkor ezen a láthatatlan facelift teljesen elfogadott

  • Ankhiszesz

    Egyáltalán nem jellemtelen vagy jellegtelen, pláne nem ronda (max. neked)!!! Szerintem gyönyörű, a mostani kisautók között a legszebb, ezért vettem ilyet 3 éve és nem bántam meg, egyre jobban szeretem. :)

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

Tarlós bedurvult, ez lett a bírságkamera sorsa

Tarlós István főpolgármester leszereltette a Bécsi és Szépvölgyi út kereszteződésében felszerelt kamerát.

Negyed óra gyönyör Škoda-rajongóknak: videón a Karoq kompakt SUV

Tizenöt perces monstre filmmel örvendeztet a Škoda újdonsága, a még be sem mutatott Karoq. Popcorn, kóla és mehet!

Fényűző extrákkal jön leendő kedvenc Škodád

Három hét múlva debütál a Škoda Karoq, a gyár elkezdte az információk szellőztetését. Amit eddig mondtak, jól hangzik.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

F1: Räikkönen az élen, menet közben esett szét a Force India

A Forma-1-es Orosz Nagydíj első szabadedzésén a Ferrari Mercedesek előtt végzett, a leggyorsabb Kimi Räikkönen volt. A Force India látványos hibát produkált.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.