Fényezetlen lökhárítók, műanyag borítólemezek, szürke kerékív- és küszöbtoldat, ezüst színű hasvédelem és kellemesen morcos összhatás: a Škoda Superb még másfél évvel ezelőtt esett át azon a SUV-osító kezelésen, ami korábban kisebb testvéreinél is sikeresnek bizonyult.

Most januárban finoman átdolgozták az Outdoor-csomag részleteit: megváltoztatták az első lökhárító és a ködfényszórók vonalvezetését, átszabták az oldalsó koptatócsíkokat, a krómozott tetősíneket matt sötétszürkére cserélték.

Továbbra sincs szó emelt hasmagasságról, sem összkerékhajtásról: a Superb Outdoor első- és négykerékhajtású kivitelben is megvásárolható. A hajtáslánc-választék maradt a régi: a belépő szintű, 125 lóerős 1.4 TSI-től a 260 lovas 3.6 FSI-ig; a kéziváltótól a DSG-ig szinte minden variációban kérhető az autó. Egyedüli kivétel a kifejezetten környezetbarát Greenline kivitel – a nálunk nem forgalmazott Superb Greenline modellt az Octaviához hasonlóan 1,6 literes, 105 lóerős dízelmotorral szerelik.