A parkolópályára kerülő BMW X6 kivételével a gyár minden modelljén alapfelszerelés lesz a kerekenkénti abroncsnyomás-felügyeleti rendszer – és ez csak egy a számos újdonságból, amivel a bajor márka az újévet indítja. 

A leginkább átfogó módosítások a márka legújabb termékét, a BMW 4-est érintik. Egyrészt a kabrió modell is megkapja az xDrive összkerékhajtási rendszert (428i xDrive Convertible), másrészt egy negyedik dízelmotorral bővül a motorkínálat. Az ikerturbós 425d 218 lóerőt ad le, átlagfogyasztása 4,7-5,1 liter. A harmadik újdonság az egyéni esztétikai igényeket kielégítő, különleges beltéri anyagokat, keréktárcsákat, egyedi fényezéseket és extra igényes bőrcsomagot is kínáló Individual szolgáltatások megjelenése a 4-es kupé kínálatában. 
A BMW 3-as Gran Tourismo új hathengeres dízelmotort (330d GT, 258 LE, 560 Nm, 5,2 l/100km) kap; továbbá ez, valamint a 335d motor (313 LE, 600 Nm, 5,6 l/100km) mostantól összkerékhajtással is kapható lesz. 
Ugyancsak dízelekkel gyarapodik a 2-es sorozat: a 218d 143 lóerős (320 Nm, 4,2-4,5 l/100km); míg a nagyobbik 225d 218 lóerőt és 450 Nm nyomatékot ad le, átlagfogyasztása 4,7 liter száz kilométeren. 
Az infotainment kínálatban megújuló rádió és navigációs rendszer szerepel; az év végéig az X6 kivételével mindegyik modell megkapja a gyorsabb processzorral szerelt, kibővített funkcionalitású (pl. bluetooth-os audio streaming) rendszereket. A navigációs berendezés grafikája a korábbinál tízszer gyorsabban frissül, megjelennek a 3D-s, animált térképek, valamint egy sor 3G-s mobil Internet-kapcsolaton keresztül kommunikáló szolgáltatással bővül a lehetőségek sora. 
Az új generációs BMW X5 modell alapfelszerelése egy sor vezetőtámogató rendszerrel bővül: mostantól felár nélkül jár a ráfutásgátló/gyalogosfigyelő és a sávelhagyásra figyelmeztető berendezés. 
A BMW 6-os inkább a dögnek ad: nyolchengeres változatain szériakivitelben jár az M Sport kipufogórendszer, opcióként pedig minden kupéhoz és Gran Coupéhoz megvásárolható a Harman Kardon hifi-berendezés.