A német WirtschaftsWoche szerint az eredetileg tervezett ötvenezer helyett akár nyolcvanezer Porsche Macan is gazdára találhat a modell első évében. A Porsche 2013-ban bemutatott, középkategóriás szabadidőjárműve iránt a vártnál jóval nagyobb kereslet mutatkozik, ezért bár a gyár hivatalos álláspontja szerint az áprilisban induló forgalmazás előtt három hónappal még korai volna erről beszélni, várhatóan kénytelenek lesznek felfejleszteni a gyártást. 


A Macan a márka legfontosabb modelljévé nőheti ki magát, leszorítva nagy testvérét, a Cayenne-t a dobogó csúcsáról. 
A Porsche középtávú globális növekedési tervében a teljes modellkínálatra vetített 200 000 darabos éves eladás szerepel; ezt a mennyiséget 2018-ra szerették volna elérni. Most azonban a Macan felrúghatja ezeket az elképzeléseket: tavaly a Porsche sport-, túra- és szabadidő-autóiból összesen 162 145 darab talált gazdára; ha tehát ehhez hozzávesszük az áprilistól forgalomba kerülő Macant, valamint a folyamatosan bővülő 911-es család újdonságait, minden logika szerint már idén, azaz a tervezettnél négy évvel korábban teljesülhet a célkitűzés. 
A Porsche Macan a Cayenne kistestvéreként a prémium szabadidőjárművek dinamikusan fejlődő középkategóriájában jelent meg 2013-ban. Az Audi Q5 távoli rokonaként kifejlesztett modell kétféle benzinmotorral (340, illetve 400 LE) és egy dízellel (258 LE) kapható, a végsebesség motortól függően 230-266 km/óra; a legerősebb, a Macan Turbo 4,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. A modell alapára 19,4 – 26,5 millió forint.