Több mint 625 lóerejével, kiemelhető, szénszálas tetőpaneljével, csökkentett tömegével, felárért kapható kerámiafékeivel, átdolgozott futóművével és vadonatúj, villámgyorsnak mondott, nyolcfokozatú sebességváltójával a kompresszoros Corvette Z06 mélyebbre hatolt be a szupersportkocsik vadászterületére, mind a modellcsalád bármely korábbi változata – beleértve az előző, erősebb ZR1 verziót is.

A Z06 maximalizmusával a Callaway Corvette SC610 sem tud lépést tartani, de végtére is nem is annak, hanem a 460 lóerős alapmodellnek hivatott alternatívája lenni – így nézve pedig több mint kiváló ajánlat. 
Ráadásul míg a Z06 gépházfedelét szénszálas hűtőnyílások tagolják, a Callaway orrát a fémlemez fölé nyúló kompresszor díszíti, karbonkeretbe foglalva. Az ily módon közszemlére tett blokk a modell nevében is jelzett, 610 lóerővel és 754 Nm nyomatékkal szolgál. Mindez 3,4 másodperces százas gyorsulást ígér, szemben a gyári alapmodell 3,8-es idejével. 
Ez egyébként a Lamborghini Huracán felségterülete: az új olasz-német telivér 6400 helyett 8250/perc fordulatszámon adja le azonos teljesítményét, nyomatéka számottevően kisebb (560 Nm, 6500/percnél) ám csekélyebb tömegével és összkerékhajtásával 0,2 másodperccel fürgébb, mint a Callaway újdonsága, amely, ahogy a szemfülesek talán már ki is szúrták, egyelőre csak rajzon létezik (nyitóképünkön). 

A Chevrolet sportkocsik tuningolására szakosodott Callaway nem mindennapi kezelést talált ki a vadonatúj Corvette-hez. A C21 AeroWagon dögös sportkombivá alakítja a kupét.

Van viszont valami, amit sem a Huracán, sem a Z06, sem más nem tud a Callaway után csinálni: a korábban beharangozott AeroWagon csomagot, azaz a kombikupé-átalakítást immár hivatalosan is felvették a 2014 során rendelhető extrák közé. Aki nem szeretne 15 000 dollárt (3,3 millió Ft) kiadni a szénszálas műanyagból készült, szexi hátsóért (fényezett kivitel 10% felárral), az választhatja a két irányban állítható lengéscsillapítókat, a rövid úton járó váltókart, a sportfékeket és -abroncsokat, a szénszálas aerodinamikai elemeket, vagy az ünnepélyes átadást: utóbbira tetszés szerint a Callaway üzemében vagy a Nemzeti Corvette-múzeumban kerülhet sor.