Még nagyobb luxusautót építene a Volkswagen

Tovább nő, de könnyebb lesz a Phaeton

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.01.22. 16.00

Alumínium karosszériával szeretné megépíteni a következő generációs Phaeton luxuslimuzint a Volkswagen. Még messze a modellváltás.

Eredetileg úgy volt, hogy már a múlt héten bemutatja a következő generációs Phaeton előtanulmányát a Volkswagen, ám végül erről letettek – alighanem azért, mert még túlságosan távoli a sorozatgyártás. 

Persze jobb volna igyekezniük, hiszen a Phaetont 2002-ben vezették be: a hosszú életciklus a luxusautók piacán nem megbocsáthatatlan vétek, csakhogy időközben minden versenytárs megújult, és a tíz évvel ezelőtti technológiákkal a 2007-es és 2010-es frissítések ellenére sem rúghat már labdába az autó. 
A hírek szerint egyébként a mostaninál (5,06, illetve 5,18 méter) is nagyobb lesz a következő modell, ám mivel karosszériája teljes egészében alumíniumból készül, tömege nem haladja meg a mostanit. 
Ez azért is fontos, mert a legújabb autóipari trendek kisebb motorokat, takarékosabb hajtásláncokat írnak elő. Ezért várhatóan kidobják a torkos W12-es motort, előnyben részesítik a kisebb turbómotorokat, és egy konnektoros hibrid is képbe kerülhet. 
Képeinken az aktuális VW Phaeton (2013.11.)

Kommentek

  • Tede

    Szerintem amikor jön majd az új A8-as, akkor a mostani kap egy VW- álarcot, egy nagy VW- jellel elől hátul, pici belső igazítással, és íme kész az Új Phaeton, így megint tudnak egy típust sokáig gyártani. Szerintem így lesz, így rengeteg pénzt tudnak még keresni, és a Volkswagen se hiszem, hogy nagyon másképp gondolná .)

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.