Traktorra és Simsonra vágyik a magyar

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2014.01.17. 13.00

Az egyik apróhirdetési oldal keresési statisztikái szerint a tavalyi évben Simson motorra, kerékpárra, babakocsira és fehérorosz traktorra vágytak a legtöbben.

Bár maga a motorgyár rég megszűnt, közel ötmillió kereséssel még 2013-ban is uralta a ranglistát a német Simson a Jofogas.hu-n. Több mint kétszer annyian érdeklődtek az olcsó, öreg, mégis hosszú ideig elpöfögő motortípus, mint például a BMW iránt, amely az autómárkák közötti versenyt vezeti. Az összesített listán négymillió kereséssel a kerékpár a második, egy hajszállal előzi meg a babakocsit.  

Az azonban a szakértőket is meglepte, hogy mennyire kelendőek a mezőgazdasági termékek az interneten. Az MTZ traktort 3,3 milliószor keresték 2013-ban a Jófogáson, így a fehérorosz csodagép megkaparintotta a negyedik helyet. A többség nyilván megtalálta a hozzá illő traktort, hiszen nemcsak a kereslet, a kínálat is hatalmas.
 
Az autómárkák közül a BMW – közel két és félmillió keresés – tarolt, de az Opelek és Suzukik iránt is nagy az érdeklődés. Érdekesség, hogy a Ladák még mindig stabilan tartják pozíciójukat a netes használtautó-piacon.

Kommentek

  • ikaroly

    Azért az hülyeség hogy vágyik,de a simson még most is megállja a helyét,olcsó,igénytelen,otthon lehet szervizelni,autó mellett még most is egy jó dolog.Én napi 60km használom és tökéletes,persze lenézik,de kit érdekel!

  • Guevara

    25 év aktív Simsonozás után azt mondom hogy nem “igénytelen”. Persze lehet úgy is használni, hogy csak tankolunk bele és hajtuk, de ezer sebből tud vérezni ilyen tartás mellett a motorka. Patent állapotban tartása sok törődést, odafigyelést igényel, többet mint a mai robogók. Alkatrész már csak utángyártott van hozzá, azokból normális minőségűt kifogni nagy tapasztalatot igényel illetve sokszor nem is megoldható ésszerű keretek között. De a Simson már a történelem része, egy olyan ország terméke ami nevét tekintve már nem is létezik.

  • Simi.hun

    Hosszú távokra nem szívesen használnám (robogót sem),de elmenni a 2 utcányira lévő boltba,vadőröknek,horgászoknak stb.(falusias környezetbe) simán jó lehet még ma is. Lehet,hogy gyakrabban kell hozzá alkatrészt venni a minőségük miatt, de sokkal olcsóbb mint a “nyugati” robogókhoz (felénk egy teljes motorgenerált alkatrészcserével,kopás kifúrásával, munkadíjjal együtt 20 ezer forintért csinál még a szaki,ha valaki nem vállalja be otthon).Akár tanuló motornak is megveszik a gyerekeknek,mert nem dönti romba a családi kasszát és a családfőkből akár nosztalgia érzést is kiválthat. Ja és egy kistestű 50 köbcentis robogó semmivel sem tud többet,max elveszi a “motorozás” élményét.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.