Wolfgang Schreiber, a Bugatti vezetője hivatalosan is cáfolta, hogy akár az ultranagy teljesítményű Super Veyron, akár a négyajtós 16 C Galibier szerepelne a márka távlati tervei között. 

A brit Top Gearnek adott interjúból kiderül, hogy Schreiber szerint 1200 lóerő bőségesen elegendő a Veyron modellcsalád és leszármazottai számára, nem fognak tehát kifejleszteni egy nagyobb teljesítményű variánst. 
Ami az először 2009-ben bemutatott, és azóta rendszeres időközönként visszatérő 16 C Galibier ferdehátú luxuslimuzint illeti, a vezér szerint az “felhígítaná a Bugatti filozófiáját”, ezért nincs esélye a megvalósulásra. 
Míg a Veyron visszavett teljesítményű hajtásláncával tervezett Galibier sorsa a jelek szerint megpecsételődött, a híveknek nem kell feltétlenül lemondaniuk a még erősebb kupéról: már készül ugyanis a Veyron utódja, amely az őse által felállított mércéket hivatott még magasabbra emelni. 
Noha annak idején a Galibier-vel kapcsolatban reppent fel a hír, az új kupénál sincs okunk kizárni a esetleges hibrid hajtáslánc lehetőségét. Schreiber is ennyit tett: nem zárta ki, de nem is erősítette meg, hogy a Veyront váltó modell benzin-elektromos hajtásláncot kaphatna. 
“Felejtse el a McLarent, a Porschét, a Ferrarit. Az új Veyronnak egyetlen ellenfele lesz: a jelenlegi modell” – tette hozzá sokat sejtetően.
Nem sok ideje van már hátra egyébként a Veyronnak: amint a közelmúltban megírtuk, már csak ötven darab van hátra a teljes tervezett gyártási számból – sőt, Schreiber szerint szerint már csak 43. Akárhogy is alakul, 2015 végén a Bugatti lezárja a Veyron fejezetét, és egy újat nyit.