“Ha megépítenénk, legalább egy 500 lóerős, 800 Nm nyomatékú V-motort tudnék elképzelni az orrában, kompresszorral vagy turbóval” – nyilatkozta a koncepcióautóról Johan de Nysschen, az Infiniti Motor Company Limited elnöke. Ez két dolgot jelent: egyrészt, hogy a belgiumi GP pálya leghíresebb kanyarjáról elnevezett Eau Rouge ma még csupán ígéret, egy elképzelhető fejlesztési irány indikátora – másrészt pedig, hogy az Infiniti nagyon is komolyan gondolja a dolgot. 

Olyannyira, hogy a tanulmányautó egyenesen a márka F1-es versenyautójától kölcsönözte jó néhány stíluselemét, az első kerékívektől a hátsó aerodinamikai kiegészítőkön át a hátsó ködfényig. 
Noha Q50-nek nevezik, az Eau Rouge-nak vajmi kevés köze van a szériaautóhoz. Az első ajtókon és a tetőoszlopokon kívül minden karosszériaelemét lecserélték: egy-egy centivel szélesebbek a vadonatúj kerékívek, légbeömlők lyuggatják a motorházfedelet, hatalmas szárny termel leszorítóerőt a faron. A képet egyedi fényezés és 21 colos keréktárcsák teszik teljessé. 
A beltérben sportülések, F1-es váltófülek, az ajtót és a középkonzolt borító, vörös árnyalatú szénszálas felületek teremtik meg a hangulatot. A króm részleteket kívül-belül sötét fényű krómra cserélték.