Kiderül valaha, mennyivel mentek Paul Walkerék?

160 km/órát ír a jegyzőkönyv, de nincs hitelt érdemlő adat

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.01.04. 09.00

A halottkém hivatalosan balesetnek minősítette a kettős halálesetet. A rendőrségi nyomozás azonban nem jutott eredményre: nem tudják megállapítani, mekkora sebességgel haladt a hollywoodi színészt szállító sportkocsi.

A Los Angeles megyei halottkém tegnap nyilvánosságra hozott hivatalos jelentése szerint “nem biztonságos sebességnél bekövetkezett baleset” okozta Paul Walker és barátja, Roger Rodas halálát. 


Mint emlékezetes, a Halálos iramban filmek főszereplője, Paul Walker 2013. november 30-án vesztette életét, amikor a barátja és üzlettársa, Roger Rodas által vezetett Porsche Carrera GT sportkocsi megpördült, egy fának csapódva kettészakadt, majd kigyulladt. 

Az autót vezető Roger Rodas az ütközés során elszenvedett, súlyos sérülések következtében veszítette életét, míg a jelentés szerint Paul Walker hörgőiben a boncolás során kormot találtak, ami azt jelenti, hogy még élt (igaz, csupán néhány másodpercig), amikor kigyulladt az autó; állkapcsa, kulcscsontja, bal felső karja, gerince, bordái és medencéje eltört. Halálát az ütközés és az égő üzemanyag pokoli hője együtt okozták. 

Egy független weboldal úgy tudja, Paul Walker belső szervei olyan mértékben károsodtak a tűzben, hogy alkalmatlanná váltak az esetleges átültetésre. 

A jelentés szerint egyik elhunyt szervezetében sem találtak bárminemű tudatmódosító anyag – alkohol vagy kábítószer – jelenlétére utaló jeleket. A gépkocsi meghibásodását, illetve az úthibák esetleges szerepét már korábban kizárták

Egyes szemtanúk beszámolója alapján a Porsche 160 km/órával haladhatott a balesetet megelőzően. A rendőrség a hosszas nyomozás során nem tudta hitelt érdemlően megállapítani az autó sebességét, ezért jobb híján ezeket a közvetett információkat vették bele a jelentésbe. Az azonban, hogy pontosan mennyivel haladt az ütközés előtti percekben az autó, illetve hogy mekkora sebességnél következett be az első ütközés, egyelőre nem derült ki – talán soha nem is fog.

Paul Walker boncolási jegyzőkönyvének egy oldala. Itt még 'ismeretlen halott'-ként említi a dokumentum.

Kommentek

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

Elképesztő világcsúcsot futott a Honda

Mostantól a Honda Civic Type R tartja az elsőkerék-hajtású autók pályacsúcsát a Nürburgringen. Nem kevéssel verte meg az eddigi bajnokot.

1300 kilométert vezetett egyedül egy gyerek

Ezerháromszáz kilométert vezetett egyedül egy 12 éves fiú Ausztráliában, mielőtt a rendőrök vasárnap lekapcsolták volna, mivel az autó egyik lökhárítója leszakadt.

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

F1: A Renault nem fog Alonsóért kapkodni

A Renault Forma-1-es főnöke nincs meggyőződve arról, hogy 2018-ra meg kellene szerezniük a McLaren-Hondától valószínűleg távozó Fernando Alonsót.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.