Csak pár napja, hogy feltűntek a Ferrari különleges, limitált sportautójának első példányai az utcákon, de már egy németországi használtautó kereskedés áruba is bocsátotta a 499 darab LaFerrari legelső legyártott modelljét, amire busás hasznot számolt. 
Az Enzo-utódként is emlegetett Ferrari új ára 1,3 millió euró (380 millió forint) körül mozgott – azért a múltidő, mert már az összes LaFerrari gazdára talált -, így aki lemaradt, már csak használtként tudja beújítani az autót, például a német kereskedőtől, aki 2,38 millió euróért (708 millió forint), azaz több mint 1 millióval drágábban árulja a 6,3 literes V12-es, összesen 963 lóerővel gazdálkodó Ferrarit, mint az olasz gyártó.
Álló helyzetből százra kevesebb mint 3, háromszázra pedig 15 másodperc alatt gyorsul fel a szupersport, végsebessége valahol 350 km/óra felett van. Fékjei sem akármilyenek, elöl 398, hátul 380 milliméteres tárcsák lassítják. A LaFerrari 4702 mm hosszú, 1992 mm széles, és 1116 mm magas, a tengelytávolsága 2665 mm. 
Az adatok bizony magukért beszélnek, de vajon megér több mint 700 millió forintot ez a hibrid Ferrari, ami már 200 kilométert futott?

Szerinted megéri az árát?

  • Valakinek lehet megéri, és tuti el is fogják vinni.36%
  • Ha lenne rá pénzem én bizony mát telefonálnák is.30%
  • Hülyeség egy autóra ennyi pénzt kiadni, még fele ennyit is.19%
  • Inkább vennék az árából 10 másik autót.15%

Szerinted megéri az árát?