Kupélimuzin készül a Škoda Octaviából

A Volkswagen CC mintáját követi

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.12.28. 09.00

Nagyobb, elegánsabb, drágább kivitelben is elkészíti listavezető modelljét a Škoda. Az Octavia CC már akár 2015-ben megjelenhet a piacon.

A következő generációs Škoda Fabia másfél éven belüli piacra lépése után számíthatunk a jelenleginél nagyobb, elegánsabb Octavia kupé megjelenésére. A csapotthátú négyajtóssal kapcsolatban semmi részletet nem közölt egyelőre a gyár, érkezését azonban megerősítette a márka első számú embere, Winfried Vahland. 

Szavazás

Szerinted jó ötlet egy prémium Škoda modell?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...
Ezzel a Škoda merőben új piaci szegmensben vetheti meg a lábát. A kupélimuzinok jellemzően feláldozzák a praktikumot a megjelenés oltárán, így az Octavia CC akár kísérletnek is tekinthető: kedvező fogadtatás esetén megnyithatja az utat az életmód-Škodák előtt. 
Ezek egyik képviselőjére már nem kell sokat várnunk: a közelmúltban már beszámoltunk a cseh márka hamarosan színre lépő, nagyobb szabadidőjárművéről
Josef Kaban vezető formatervező szerint ennek arculata ugyanúgy eltér majd a Škoda tömegtermékeitől, mint a Yetié; ugyanakkor nem lesz túlságosan extravagáns, hiszen “magasabb ára miatt várhatóan tovább szolgálja ki tulajdonosait, hosszabban kell, hogy megőrizze vonzerejét.” 
Mielőtt azonban a Škoda bármely életmódautója színre léphetne, jövőre (várhatóan szeptemberben) az új, átlényegült Fabiát köszönthetjük.


Ennek karakterét az S2000 raliautótól kölcsönzött stílusjegyek határozzák meg: szélesebb, alacsonyabb, magával ragadóbb lesz. Ez egybevág a Škoda azon szándékával, hogy a Volkswagen MQB padlólemezére épülő kisautóval egy fiatalabb vásárlókört célozzon meg. Ez nem mellékesen modern online szolgáltatások megjelenését is jelenti a várhatóan négy méter alatt maradó autónál.

Kommentek

  • apaarpi

    Kíváncsi leszek erre a modellre, ezt is úgy csinálják-e meg, mint általában a legtöbb Skodát, hogy valami elrontsa a harmóniát.

    Fabia: érdekes, itt úgy írja a szerző, hogy az MQB padlólemezre épül, a szeptemberi, itt is linkelt beharangozó cikkben pedig kiemeli, hogy nem arra. Most akkor melyik az igaz ?

  • v_gabe

    Na ennek az autónak nincs semmi értelme.

  • péloday

    MQB re kell,hogy épüljön mert a jövőben az összes VW márka arra épül,persze a Lambo,Bentley ,A8 nem de amúgy szinte mind ! :)

  • subtotal

    Német források szerint sem MQB padlón lesz a Fabia.
    Amúgy a L&K, Scout és RS Octaviak és Superbek nekem már a prémium felé kacsingatás részei.

  • v_gabe

    subtotal: kacsintgathat, csak közben nézzen a lába elé. Ott van ugyanis a prémiumok és a Skoda közti irdatlan mély és széles szakadék, amit a VW ásott neki.

  • subtotal

    v_gabe: :)
    Az a hatalmas űr elég nehezen látható egy alaphoz közeli felszereltségű prémiumból.
    Nézd meg mi minden van egy mostani RS-ben alapból és gondolkozz el, vajon tényleg annyival rosszabbak-e a beltéri anyagok és mondjuk az zajcsillapítás, etc?

    Mondom mindezt egy BMW-ből…

  • Tede

    Az alsó kép alapján arra is lehet gondolni, hogy a Golf Plus-t Skodásították meg. Nekem nagyon arra hasonlít, és a Vw -n belül megszokott hogy vannak olyan modellek amiket 10-12 évig is gyártanak . Mint pl: A4-> Exeo, Psssat-> Superb stb.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.