Kupélimuzin készül a Škoda Octaviából

A Volkswagen CC mintáját követi

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.12.28. 09.00

Nagyobb, elegánsabb, drágább kivitelben is elkészíti listavezető modelljét a Škoda. Az Octavia CC már akár 2015-ben megjelenhet a piacon.

A következő generációs Škoda Fabia másfél éven belüli piacra lépése után számíthatunk a jelenleginél nagyobb, elegánsabb Octavia kupé megjelenésére. A csapotthátú négyajtóssal kapcsolatban semmi részletet nem közölt egyelőre a gyár, érkezését azonban megerősítette a márka első számú embere, Winfried Vahland. 

Szavazás

Szerinted jó ötlet egy prémium Škoda modell?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...
Ezzel a Škoda merőben új piaci szegmensben vetheti meg a lábát. A kupélimuzinok jellemzően feláldozzák a praktikumot a megjelenés oltárán, így az Octavia CC akár kísérletnek is tekinthető: kedvező fogadtatás esetén megnyithatja az utat az életmód-Škodák előtt. 
Ezek egyik képviselőjére már nem kell sokat várnunk: a közelmúltban már beszámoltunk a cseh márka hamarosan színre lépő, nagyobb szabadidőjárművéről
Josef Kaban vezető formatervező szerint ennek arculata ugyanúgy eltér majd a Škoda tömegtermékeitől, mint a Yetié; ugyanakkor nem lesz túlságosan extravagáns, hiszen “magasabb ára miatt várhatóan tovább szolgálja ki tulajdonosait, hosszabban kell, hogy megőrizze vonzerejét.” 
Mielőtt azonban a Škoda bármely életmódautója színre léphetne, jövőre (várhatóan szeptemberben) az új, átlényegült Fabiát köszönthetjük.


Ennek karakterét az S2000 raliautótól kölcsönzött stílusjegyek határozzák meg: szélesebb, alacsonyabb, magával ragadóbb lesz. Ez egybevág a Škoda azon szándékával, hogy a Volkswagen MQB padlólemezére épülő kisautóval egy fiatalabb vásárlókört célozzon meg. Ez nem mellékesen modern online szolgáltatások megjelenését is jelenti a várhatóan négy méter alatt maradó autónál.

Kommentek

  • apaarpi

    Kíváncsi leszek erre a modellre, ezt is úgy csinálják-e meg, mint általában a legtöbb Skodát, hogy valami elrontsa a harmóniát.

    Fabia: érdekes, itt úgy írja a szerző, hogy az MQB padlólemezre épül, a szeptemberi, itt is linkelt beharangozó cikkben pedig kiemeli, hogy nem arra. Most akkor melyik az igaz ?

  • v_gabe

    Na ennek az autónak nincs semmi értelme.

  • péloday

    MQB re kell,hogy épüljön mert a jövőben az összes VW márka arra épül,persze a Lambo,Bentley ,A8 nem de amúgy szinte mind ! :)

  • subtotal

    Német források szerint sem MQB padlón lesz a Fabia.
    Amúgy a L&K, Scout és RS Octaviak és Superbek nekem már a prémium felé kacsingatás részei.

  • v_gabe

    subtotal: kacsintgathat, csak közben nézzen a lába elé. Ott van ugyanis a prémiumok és a Skoda közti irdatlan mély és széles szakadék, amit a VW ásott neki.

  • subtotal

    v_gabe: :)
    Az a hatalmas űr elég nehezen látható egy alaphoz közeli felszereltségű prémiumból.
    Nézd meg mi minden van egy mostani RS-ben alapból és gondolkozz el, vajon tényleg annyival rosszabbak-e a beltéri anyagok és mondjuk az zajcsillapítás, etc?

    Mondom mindezt egy BMW-ből…

  • Tede

    Az alsó kép alapján arra is lehet gondolni, hogy a Golf Plus-t Skodásították meg. Nekem nagyon arra hasonlít, és a Vw -n belül megszokott hogy vannak olyan modellek amiket 10-12 évig is gyártanak . Mint pl: A4-> Exeo, Psssat-> Superb stb.

F1: Nem semmi, kitől kapott levelet Rosberg

Nico Rosbergnek mindenki gratulált már első (és utolsó) világbajnoki címéhez.

F1: Doktori címet kapott Jenson Button

A Forma-1 2009-es világbajnoka a mai naptól doktori címmel is rendelkezik.

F1: Rosberg még visszatérhet

Gerhard Berger el tudja képzelni, hogy a meglepetésre visszavonult Nico Rosberg még visszatér a Forma-1-be a jövőben.

F1: Ricciardót feltüzelte Verstappen érkezése

Daniel Ricciardo úgy érzi, pozitív hatással volt rá, hogy Max Verstappen egyből futamgyőzelemmel debütált a Red Bullnál.

Ecclestone: Rosberg világbajnok, de semmi több

A Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone szerint a visszavonuló Nico Rosbergre nem lehet a sportág egyik nagyjaként tekinteni, igaz, azért így is hiányozni fog.

F1: Még számolnak Hamiltonnal Abu-Dzabiért

Niki Laudával és Paddy Lowe-val ellentétben Toto Wolff azt mondja, nem süllyedt el végleg Lewis Hamilton szezonzárós lázadása, a következő szezon előtt tisztázzák az ügyet.

300 ezer magyar autóban lehet veszélyes fék

Magyarországon 300 ezer autóban lehet veszélyes a fékrendszer a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) szerint.

Hideg tél helyett forró hangulatú képek

Mi fittyet hányunk a hóra és kitartunk! Jöhet zúzmara, marhatja arcunkat metsző szél, itt a Rúzs és Gépzsír rovatban akkor is bikinis lányok, vastag habbal autót mosó gyönyörű szüzek fogják forróvá varázsolni a levegőt!

F1: A Mercin és a Ferrarin röhög a Red Bull-főnök

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szépen odaszúrt a nagy riválisoknak karácsonyi üdvözlőlapján.

F1: Érdekes számot választott a McLaren-újonc

A Nemzetközi Automobil Szövetség kiadta a 2017-es Forma-1-es idény ideiglenes nevezési listáját. Nico Rosberg helye még üres.

Megint jó buli volt a Mikulás Rallye

A Ranga – Szőke kettős sikerét hozta a 20. Taxi 4 Mikulás Rallye. A škodás páros mögött az Ollé – Tóth páros végzett a második, míg a Kovács – Istovics duó a harmadik pozícióban a fagyos, de napsütéses időben megrendezett Veszprém környéki futamon.

Hétezerért viheted az év karácsonyi ajándékát

Mostantól nincs gyorshajtás a gyerekszobában, a rend őrei lecsapnak a szabályszegő matchboxokra.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.