Gyárudvaron randalírozik az új Lambó

Hivatalos videón a Lamborghini Huracán

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.12.21. 08.00

Tegnapi leleplezését követően máris nyilvánosságra hozták a Lamborghini Huracán első filmfellépését. Azt csinálja benne, amihez elődje is kiválóan értett.

A Lamborghini furcsa, négyrészes kisfilm-sorozattal vezette be vadonatúj belépőmodelljét, a nyugdíjazott Gallardo helyét elfoglaló Huracánt. Ennek első három epizódjában fiatalok törnek be a Lamborghini Sant’ Agata Bolognese-i cégközpontjába, hogy felfedezzék a hét pecsét alatt őrzött titkot – természetesen a Huracánt. 

Ebben az utolsó, negyedik epizódban meg is találják a kocsit, és bár a forgatókönyv nem egy díjnyertes darab, mégsem áruljuk el, hogy mi történik ezután – ha érdekel az idétlenkedés, nézd végig a filmet (sőt, alább megtalálod annak előzményeit is), ha beéred a mozgásban lévő, üvöltő Lamborghini Huracán látványával és hangzásával, pörgess előre 1 perc 50 másodpercig.
 
A Lamborghini Huracán a márka valaha volt legsikeresebb modelljének, a Gallardónak az utódja. Új fejlesztésű 5.2 V10-as motorja 610 lóerőt ad le, a hétfokozatú dupla kuplungos sebességváltó után négy keréken oszlik el a hajtóerő. A modell 3,2 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége 325 km/óra. További részleteket tegnapi cikkünkben olvashatsz. 
És akkor jöjjön a négyrészes kisfilmsorozat első három epizódja (a harmadikban már autót is mutatnak, azt nem érdemes kihagyni). 
 
 

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.