A brit Clark Abel a lehető legnemesebb feladatra specializálódott: luxustermékeket tesznek még fényűzőbbé, még egyedibbé, még drágábbá. Legyen az magánrepülőgép, motoros jacht vagy luxusautó, a lényeg hogy az ügyfél maradéktalanul elégedett legyen a végeredménnyel. 


Márpedig vannak ügyfelek, akiket egészen furcsa dolgok tesznek elégedetté. Ilyen például az itt látható Evoque-átépítést megrendelő, inkognitóját megőrző kliens, aki úgy döntött, hogy a Land Rover széles modellválasztékából éppen a terepre legkevésbé illő típusból szeretne dögös, terepképes autót faragni, pontosabban faragtatni. 
A Clark Abel munkatársai először is marcona orrot varázsoltak az Evoque-ra. A sokszögletű légbeömlős távol-keleties hatását masszív kopoltyúkkal oldották: külön nyílást vágtak a turbó köztes levegőhűtőjének, a hátsó kerékdobon magas rések táplálnak juttatnak levegőt a fékekhez, és a legjobb terepralis hagyományokat betartva az utastér tetejére is került egy szellőzőnyílás. 
A futóművet szemmel láthatóan megemelték, a küszöböket diszkrét fellépő morcosítja, a kerekekre pedig a szokásos utcai abroncsok helyett terepgumit húztak. 
Sajnos sem a motorról, sem a belső tér részleteiről nem tudunk beszámolni; utóbbit egy neves dizájner bevonásával alakították ki. Az sem egyértelmű, hogy a későbbiekben készítenek-e még Dakar Evoque-okat – arra tippelünk, hogy nem.