Télen újul a nyári Renault

Frissül a Mégane Cabrio

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.12.12. 15.00

Márciustól Európa-szerte kapható a Renault felfrissített alsó-középkategóriás kupé-kabriója. Magyarországon továbbra sem fogják forgalmazni.

A Mégane családot érintő, szeptemberi ráncfelvarrási hullám a modellcsalád legegzotikusabb tagját, a lenyitható keménytetős kabrió modellt is utolérte. 

Friss az első lökhárító, amelyben az immár megszokott módon, fényes fekete háttér előtt kapott helyet a megnövelt méretű márkajelzés. 
A beltérben majdnem minden változatlan; a műszerfalon azonban (felszereltségi szinttől függően alapáron vagy extraként) megjelent az R-Link multimédiás rendszer, 18 colos, krómkeretes monitorral és a padlókonzolon elhelyezett vezérlőegységgel. 
A Mégane Coupé-Cabriolet egyéb vonatkozásaiban nem változott: lenyitható teteje egyetlen hatalmas üvegtábla, a műfajban szokásos, felugró szélterelő helyett fixen rögzített üveg elem biztosít országúti sebességeknél örvénymentes utazást; a szélcsend kétszemélyes üzemmódban az opciós szélfogó hálóval fokozható. 
A Renault Franciaországban, a Scénic, Grand Scénic és Scénic Xmod modellekkel közös üzemben gyártja januártól a kabriót. A modell hivatalos piaci bevezetése a januári Brüsszeli Autószalonon lesz, Belgiumban már ekkortól kapható lesz. Márciusban további tizenöt európai piacon válik elérhetővé az autó. 
Magyarország továbbra sem lesz ezek között: a szerény darabszámok miatt az importőr eddig sem forgalmazta a típust, és ezen a modellfrissítés után sem változtat.

Kommentek

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.