Hipercsajos autó a Citroëntől

Citroën DS3 by Benefit

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.12.06. 08.00

Egy pimaszul merész San Francisco-i kozmetikai céggel állt össze a Citroën. Az együttműködés eredményét a ma induló birminghami ruhakiállításon mutatják meg a nagyközönségnek.

Férfi olvasóink most nyugodtan átkattinthatnak Forma-1-es rovatunkra, vagy újra megcsodálhatják a tegnap bemutatott Ford Mustangot, mert ez a cikk – és ez az autó – nem nekik szól. 

A Citroën DS3, amely Sebastien Loeb (a hölgyek kedvéért: kilencszeres rali világbajnok, volánfenomén, mellesleg egész helyes pasi) kapcsán eddig leginkább sportos oldaláról mutatkozott be, most átment pihe-puha-rózsaszínbe. Sárga csíkokkal. 
A jellegzetes színvilág mellett az autó oldalfalára felfestett San Franciscó-i látkép, a fehér-rózsaszínre pingált alufelnik, a sárga tükörház, valamint a szerény családi vállalkozásból mára világméretű sláger-stúdióvá nőtt szépségipari márka betűtípusával felvitt feliratok teremtenek kapcsolatot a Benefit Cosmetics-el. Az 1976-ban, egy ikerpár alapított céget remek termékei mellett könnyed, pimasz hangvétele tette legendává: vicces termékneveikkel és kreatív csomagolásukkal görbe tükröt tartanak az egész kozmetikai ipar elé. 
A beltér, ha lehet, még extrémebb. Az üléseket a legfinomabb olasz bőrbe burkolták; a rózsaszín-sárga csíkozás nem csak itt, de a fejtámaszokon és a kalaptartón is visszaköszön. Rózsaszín a kormány, a középkonzol és a műszerfal; utóbbin Hello Gorgeous! (Szia gyönyörűm!) felirat gondoskodik a vidám reggelekről, kiegészítve a hátra bedobált, lányszoba-csipkés párnák motiváló feliratait.
A padlószőnyegek süppedősek, kényeztetők, a könyöklőben egy komplett sminkkészletet helyeztek el, az utasülés előtt pedig megvilágított kozmetikai tükör virít hosszú nyélen – ez eléggé balesetveszélyes, viszont rettentő praktikus, ha menet közben kell megigazítani a sminket. 
Emellett olyan praktikus részletek gazdagítják a belteret, mint a B-oszlopból kinövő kézitáska-akasztó (szintén súlyosan balesetveszélyes, ha lehetünk ünneprontók) vagy az illatosító (ez egyébként minden Citroënhez kapható.)
A Citroën DS3 by Benefit alighanem egyedi darab marad – na de kinek is kellene olyasvalami, amit bárki megszerezhet magának?
Ja, ha a férfiak kérdezik: a kocsit a 155 lovas, 1,6-os THP benzines turbómotor hajtja.

Kommentek

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.