Árlista, csak erős idegzetűeknek

Mi mennyi egy Koenigsegg Agerához

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2013.12.03. 09.45

Nyilvánosságra került a Koenigsegg Agera teljes árlistája, extrákkal együtt, legalábbis az amerikai piacra szánt változat. Mindenesetre ebből már lehet kalkulálni.

Köztudott, hogy a különleges autókat gyártó cégek nem szeretik nagy dobra verni, hogy pontosan mennyibe is kerülnek az általuk kínált modellek, hiszen a vásárlóközönségüknek nem az ár a legfontosabb tényező, mikor autót választanak. Ahogy egy mondás is tartja: ha megkérdezi, hogy mennyibe kerül, akkor nem engedheti meg magának. Ebbe a kategóriába tartozik például a Pagani, a McLaren, vagy a Bugatti, és természetesen a Koenigsegg is. 
Azért végül mindig “kiszivárognak” az infók, és a hétköznapi ember is elgondolkozhat rajta, hogy hány száz évig kellene spórolni ahhoz, ha meg szeretnénk vásárolni mondjuk a svéd gyártó egyik példányát. Amit most már könnyedén kiszámolhat bárki, hiszen nyilvánosságra került a Koenigsegg Agera teljes árlistája, legalábbis az amerikai piacra szánt változat. Mindenesetre ebből azért már lehet kalkulálni. 
A 927 lóerős Agera alapára 1,33 millió dollár (297 millió forint), de van ugyebár az 1016 lóerős Agera S, ami 1,46 millióról (327 millió forint) indul, és a csúcsverzió Agera R-ért 1,52 millió dollárt (340 millió forint) kellene kicsengetnünk, csak tudjuk kordában tartani az 1124 lóerőt. Mindegyik változatban 5,0 literes, V8-as turbómotor van.
Méregdrága extrákból sincs hiány, nézzük meg ezeket forintosítva. Például a matt festésért 2,7 millió magyar kreditet kellene letennünk az asztalra, a Forma-1-es stílusú hátsó szárnyért 5,1 milliót, a szuperkönnyű “Aircore” felnik ára közel 10 millió forint, és a teljesen karbonból készült karosszériáért – amit csak az “S” és az “R” változatokhoz kérhetünk – 20 milliót kell elővarázsolnunk. Ugyanez a Pagani Huayra extrái között 112 500 eurós (34 millió forint) árcédulával szerepel.
Indul a síszezon. Ha a kedves vevő úgy akarja, akkor az Agerával is nekivághat a hegynek. Hiszen kérhet a Thule által tervezett tetőbokszot. Potom 5,6 millió forintba kerül, de saját gyártású szénszálas sílécek is járnak hozzá.


Ezek után valaki ki meri számolni, hogy hány évig kellene megfeszülve dolgozni ahhoz, hogy megvehesse mondjuk az alap Koenigsegg Agerát?

Csillagfényes tetőkárpit 2,6 milliórért? További méregdrága autóextrákért kattintson erre a linkre!

Szavazás

Ha tehetnéd melyiket választanád?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

  • epipapi

    Mióta jobban teljesítek, pénz nem számít!

  • titan36

    Azon kívül hogy esetleg egyetlen egyszer kipróbáljam,nekem nem kellene egyik sem.Rondák és nem is a magyar minőségű utakra valók.Hosszú távon a Fábiám nekem maximálisan megfelel…:-)

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.