Kombi, ami állva hagyja a 911 Turbót

3,1 másodperc alatt van százon

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.12.02. 17.30

850 lóerőt és közel másfélezer Newtonméternyi nyomatékot csalogattak elő az AMG 5,5 literes nyolchengereséből a Brabus mágusai. Eddig nem is volna baj, de aztán ezt beépítették egy kombiba…

Alig több mint egy hónapja, hogy iszonyattal vegyes izgalommal számoltunk be az ABT 700 lóerős családi kombijáról. A Brabus E 63 AMG T fényében persze az nem volt több ványadt mopednél. 

Furcsák a németek: nem Los Angelesre, nem is Tokióra, hanem az Esseni Autókiállításra tartogatta puskaporát a Brabus. 
A Mercedes E 63 AMG minden eddigit felülmúló átalakításához messziről futottak neki: az 5,5 literes biturbó motort hatliteresre fúrták fel, a nagyobb hengerekbe egyedi, kovácsolt dugattyúkat illesztettek, aztán lecserélték a szelepfedeleket, kukába dobták a gyári turbókat, szénszálas szívócsövet építettek be, és az egészet a náluk szokásos aranyfólia-hőpajzsos, halkítható-kipufogós kezeléssel kerekítették ki. 
A végeredmény: 850 lóerő 5400/percnél, és 1450 Nm 2500-500/perc között (de ebből a kerékre csak 1150-et engednek, mert jobb a békesség) 
A Brabus 850 6.0 Biturbo kombi végsebességét 300 km/órában maximálták, százra 3,1 másodperc alatt gyorsul az autó – ez az összkerékhajtású variánsra igaz, a hátsókerekes valamivel lomhább. 
Szedánként kevésbé sokkoló az autó, viszont a sportosabb abroncsok magasabb végsebességet tesznek lehetővé: motorvezérléstől és áttételezéstől függően a motor akár 350 km/órára is alkalmas.

Kommentek

  • geotrinus

    Lehet rá vonóhorgot rendelni?

  • Guevara

    “állva hagyja” Mekkora kamu duma. Sőt, Porschét eszik reggelire, nem?
    Brabus 0-100: 3.1s
    911 Turbo: 3.2s(3.0s Sport-Chromo csomaggal)
    911 Turbo S: 2.9s

  • Guillotine

    Guevara!

    A 911 Turbo S: 3.1s sportpulsban!

    http://www.porsche.com/canada/en/models/911/911-turbo-s/featuresandspecs/

    Ha állva nem is hagyja az már elég jó,hogy 500kg-al nehezebben ugyanazt tudja.

    A 0-200-ra érdekesebb lenne.

  • Guillotine
  • Guillotine

    Nem mintha számítana az a 0.2 bármelyik autóban..
    De még csak méterben sem mérhető.

  • Guevara

    Guillotine: Akkor nem tudom melyik oldal hazudik… http://www.porsche.com/usa/models/911/911-turbo-s/

    Egyébként jah, tök mindegy, az az 1-2 tized ide-oda, de azért állva hagyást említeni még bulvárosnak is a legalja.

  • Guevara

    Hoppá, rájöttem. Az amerikai oldalon 0-60 mph gyorsulási adat van. 60 mph meg nincsen 100 Km/h. Hát elnézést kérek.

  • zoldfulu2000

    Guillotine: itt már minden töredék számít. 4mp alatt 0,2 mp az 5%.

  • Guillotine

    Zöldfülü!

    Megint nagyon okosat írtál!Csak a gyorsulást nem százalékban mérjük!
    Szted egyszerre indulva 0-100-ig hány méter (centiméter) hátránya/előnye származna bármelyik autónak?!
    Sokkal nagyobb különbségek sem észrevehetőek!

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.