Vágjunk rögtön a dolgok közepébe, nézzük mit is kínál nekünk az Audi 2006-tól gyártott középmotoros, állandó négykerék-hajtású sportkocsija, az R8: 4,2 literes, V8-as FSI benzinmotor, 420 lóerő, 430 Nm, 301 km/óra csúcssebesség és 4,6 másodperces százra gyorsulás. Kellhet ennél több egy igazi, német lelkületű benzinvérűnek? IGEN!
A szintén németországi tuningcég, az xXx Performance egészen lenyűgöző tuning-csomagokat kínál, melyeknek legfelső fokán a több mint 700 lóerős Audi R8 áll. 
A Chiptrick csapattal közösen megalkottak egy egyedi, ikerturbós kialakítást, amihez hozzátartozik a teljesen egyedi kipufogórendszer. Háromféle verzió közül lehet választani, a kezdő szint 590 lóerős, 660 Nm-es csomag, a második lépcsőben már 640 lóerőt és 675 Nm-t kapunk, a legutolsó verzió pedig a legdurvább, 707 lóerőt présel ki az R8-ból, 809 Nm nyomaték mellett.
A legerősebb csomaggal szerelt Audi mindössze 3,6 másodperc alatt éri el a 100 kilométer/órát, a 200-hoz pedig 10,6 másodpercre van szüksége. De itt még nincs vége, 15,8 szekundum elteltével máris 300 km/órán áll a mutató. 
A kerékjárati ívekben 20 colos Oxigin14 Oxrock felnikre kerültek elöl a 235/30 R20-as, hátul pedig a 295/25 R20 gumik, amik egészen 313 km/órás végsebességig tudják repíteni a szupersportot. A piszok módon felpiszkált Audi R8 áráról egyelőre nincs hivatalos információ, ahogy arról sem, pontosan mikortól lehet rendelni a három verziót.

Melyik változatot választanád?

  • Csak a 707 lovast, ha már lúd...72%
  • A belépő szint13%
  • Attól függ mennyi lenne az áruk.9%
  • A közepes verziót6%

Melyik változatot választanád?