Gyárilag kiélezett BMW-k

M Performance kiegészítők a 2-eshez és az X5-öshöz

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.11.29. 10.00

Két új modelljéhez is optikai sportcsomagot fejlesztett ki a BMW. A 2-es kupé és az X5 szabadidőjármű nem csak dögösebb, erősebb is lehet a márciustól rendelhető beavatkozástól.

Márciustól lehet megvásárolni azokat a kiegészítőket, amelyek sportosabb megjelenést kölcsönöznek a BMW két új modelljének, az 1-es széria kupé leszármazottjának, a BMW 2-esnek, valamint a harmadik generációs X5 nagy szabadidőjárműnek. 

BMW 2-es Coupé

A kompakt kupé csúcsmodelljének, a BMW M235i-nek a hangulatát teremti meg akár a legnyüzügébb dízelmotoros kivitel (218d, 143 LE) gazdája számára. Valójában többről is van itt szó, mint látványról: a szénszálas hátsó légterelő, kifejezetten ide kifejlesztett első kötény, első és hátsó légterelő járatok, akár hátsó diffúzorral kiegészítve, és a küszöbtoldatok aerodinamikai jelentőséggel bírnak.
Akadnak persze tisztán esztétikai célú elemek is, a kétféle színben kínált M Performance sávozástól a fekete hűtőmaszk-fóliáig. A beltérben középállás-jelzéssel ellátott Alcantara kormány, szénszálas kézifék- és váltókar Alcantara szoknyával, acél pedálsor és lábtámasz, valamint karbon, illetve Alcantara felületi elemek erősítik az önérzetet. 
Ha szeretnénk, ennél érezhetően több pénzt is elkölthetünk a 2-es kupéra. 
A futóműtuning például kifejezetten átfogónak mondható: 20 mm-es ültetés, egyedi futóműkomponensek, könnyű és erőteljes fékrendszer piros, sárga vagy narancs nyergekkel, valamint 19 colos kovácsolt alufelnik kétféle kivitelben. 
A 220d változathoz (később nyilván a többihez is) motortuningot is kidolgozott a BMW: plusz 16 lóerővel pontosan 200 lóerőre növelt teljesítmény, 380 helyett 420 Nm forgatónyomaték javítja a menettulajdonságokat – a gyár állítása szerint változatlan üzemanyag-fogyasztás mellett. 
A legjobban mégis azok járnak, akik az M235i modellhez rendelik majd meg a csomagot: ők sportkipufogót, valamint részlegesen önzáró differenciálművet (amely mechanikus, tehát lehetővé teszi a DSC teljes kiiktatását) is kérhetnek autójukhoz. 

BMW X5

A BMW X5 esetében az xDrive35i modell gazdái részesülhetnek teljesítményemelésben: 326 (+20) LE és 450 (+50) Nm áll rendelkezésükre, amit az optimalizált gázpedál-reakcióknak, valamint a sportkipufogónak köszönhetően messzemenőkig ki lehet élvezni.

Az X5 egyéb változatainak be kell érniük a 2-esnél felsorolt optikai módosításokkal: feketített hűtőrács, karbon tükörházak, diffúzor a hátsó lökhárítóban, króm- vagy szénszálas kipufogódekor, acél pedálok, szénszálas burkolatok, egyedi fékek kék nyergekkel és 21 colos felnik szerepelnek a listán.
BMW

Kommentek

  • subtotal

    Az első képen beugró szerepben a 4-es :)

    Biztos igényli a piac, de szerintem igencsak idétlenül néz ki az X5, a 2-es viszont kívánatos sportdresszben!

  • sveqs

    és valóban…
    mentség, ha azt mondom, a BMW ezt a képet osztotta meg a hír mellé? aligha…
    köszi, h figyeltél! :)

F1: A Williams megtalálta az új Maldonadót?

A barcelonai Forma-1-es teszt harmadik napján a Williams újonca délelőtt és délután is eldobta az autót, de legalább fizet. Az élen a Mercedes és a Ferrari.

F1: Nézd meg Ricciardo pihenőkamionját belülről!

Daniel Ricciardo megmutatta, hogy hol pihenhet a tesztelés szüneteiben Barcelonában.

F1: Hivatalos, halott a kiscsapat

A tavaly év végén csődbe ment, februárra bezárt Manor-csapat hivatalosan is visszavonta Forma-1-es nevezését, véget ért a történet.

Alonso: Az új autók elértéktelenítik a pilótákat

Fernando Alonso szerint az új autók miatt még nehezebb lesz megítélni, hogy melyik pilóta nyújtja a legjobb teljesítményt.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.