Mérgezett egér

Senner Nissan Juke Nismo

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.11.28. 15.00

A közelmúltban beszámoltunk a Nissan Juke jövő évi terveiről. A Nismo RS akkor izgalmasnak hangzott, ám a Senner tuningja mellett elhalványul a szépsége…

Jól kitalálta a tuti uniszex városi autót a Nissan: alaphelyzetben imádnivalóan cuki, ám kívánságra olyan menettulajdonságokkal vértezhető fel, amelyek fényében senkinek nem jutna eszébe megkérdőjelezni a sofőr férfiasságát. Különösen, amióta itt a Nismo kivitel, 200 lóerős turbómotorral. Jövőre pedig lesz Nismo RS is, legalábbis Észak-Amerikában, 218 lóerővel. 

A német Senner azonban ezt is kevesellte: frissen bemutatott tuningmodelljük 225 lóerővel és 275 Nm nyomatékkal fenyegeti a közrendet. A plusz lóerőket új szívócső és hatalmas trombitákban végződő, rozsdamentes kipufogórendszer segít előcsalogatni. 
Ilyen teljesítményhez már illik valahogy fel is öltözni az autót: a Senner különösen agresszív, 20 colos, fekete-fehér felniket szerelt az autóra, a szabad hasmagasság 35 mm-rel csökkent. 
A beltérben pirossal szegett velúr üléskárpit és Alcantara kormány segít beleélni magunkat a városi versenyző szerepébe. 
A végére hagytuk a rossz hírt: ennyi móka bizony nem kerül kevés pénzbe. A komplett csomagért 9000 eurót (2,7 millió Ft) kér el a Senner, és ehhez jön még hozzá a Juke Nismo alapára: Magyarországon 7,5 millió forint. Bő 10 százalékos teljesítménynövekedést kapunk bő 30 százalékos felárért – mindenki döntse el maga, megéri-e. 
Csak összehasonlításként: ugyanilyen mértékű felárért a B&B VW Polo R WRC tuningja ötven százalékos teljesítmény-növekedést hoz…

Szavazás

Megéri?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...

Kommentek

Melyik a jobb zöld rendszámos luxus-SUV?

400 lóerő körül rendszerteljesítmény, kényeztető felszereltség és papíron 2 liter körüli átlagfogyasztás: az Audi Q7 e-tron 3,0 TDI quattro vagy a Volvo XC90 T8 Twin Engine AWD egyesíti hatékonyabban két világ előnyeit?

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

F1: Elcsábítják a Mercedes nagyágyúját?

Brit sajtóértesülések szerint fennáll a lehetősége, hogy a Mercedes technikai főnöke, Paddy Lowe az egyik rivális csapathoz igazoljon.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.