Jól kitalálta a tuti uniszex városi autót a Nissan: alaphelyzetben imádnivalóan cuki, ám kívánságra olyan menettulajdonságokkal vértezhető fel, amelyek fényében senkinek nem jutna eszébe megkérdőjelezni a sofőr férfiasságát. Különösen, amióta itt a Nismo kivitel, 200 lóerős turbómotorral. Jövőre pedig lesz Nismo RS is, legalábbis Észak-Amerikában, 218 lóerővel. 

A német Senner azonban ezt is kevesellte: frissen bemutatott tuningmodelljük 225 lóerővel és 275 Nm nyomatékkal fenyegeti a közrendet. A plusz lóerőket új szívócső és hatalmas trombitákban végződő, rozsdamentes kipufogórendszer segít előcsalogatni. 
Ilyen teljesítményhez már illik valahogy fel is öltözni az autót: a Senner különösen agresszív, 20 colos, fekete-fehér felniket szerelt az autóra, a szabad hasmagasság 35 mm-rel csökkent. 
A beltérben pirossal szegett velúr üléskárpit és Alcantara kormány segít beleélni magunkat a városi versenyző szerepébe. 
A végére hagytuk a rossz hírt: ennyi móka bizony nem kerül kevés pénzbe. A komplett csomagért 9000 eurót (2,7 millió Ft) kér el a Senner, és ehhez jön még hozzá a Juke Nismo alapára: Magyarországon 7,5 millió forint. Bő 10 százalékos teljesítménynövekedést kapunk bő 30 százalékos felárért – mindenki döntse el maga, megéri-e. 
Csak összehasonlításként: ugyanilyen mértékű felárért a B&B VW Polo R WRC tuningja ötven százalékos teljesítmény-növekedést hoz…

Megéri?

  • Hülyeség, ennyi pénzért csomó normális autót is lehet kapni47%
  • Ha telne rá, megvenném25%
  • Inkább az a 362 lóerős VW Polo kéne a B&B-től24%
  • Telik rá, megveszem4%

Megéri?