Mielőtt valaki teljes dilettantizmussal vádolna meg minket, inkább mindent bevallunk: teljesen mindegy, hogy mely részleteiben, hogyan és milyen mértékben módosul a következő modellévre a Morgan háromkerekű fenesége. 

Tudomásunk szerint egyetlen darab sem található az országban (ha valaki mégis tudna róla, sürgősen szóljon, hogy kipróbálhassuk!), és a nyolcszámjegyű vételár, illetve a hazai úthálózat és közbiztonság siralmas állapota fényében ezért még csak nem is hibáztathatunk senkit. 
Mégis, a világnak több ilyen autóra volna szüksége. Ahogy az Autocar tesztelői mondták: minden brit autómárkának kellene hogy legyen legalább egy humoros modellje. Addig is, amíg a Range Rover, a Jaguar (indiai), az Aston Martin (kuvaiti-amerikai) vagy a Rolls-Royce (német) össze nem kapja magát, a Morgan léghűtéses kéthengeres motorral hajtott istencsudája képviseli mindazt, amiért igazán szeretni (és hülyézni) lehet az angolokat. 
Na de hogy mégis legyen aktualitása a cikknek és a beágyazott videóknak, leírjuk, mi minden változik jövőre. A módosítások során az eddig eladott ezer autóval szerzett tapasztalatok alapján jártak el. 
Megnövelték a vázszerkezet torziós merevségét, ami a lecserélt kormányművel együtt jobb, pontosabb irányíthatóságot ígér. Magát az erőátvitelt is továbbfejlesztették, növelték tartósságát, finomítottak működésén, valamint csökkentették a zajok és rezgések szintjét. Végezetül egy városi hűtőcsomagot is bevezettek, ami (ugye milyen bizarr?!) a motor jobb hűtését szolgálja városi, lassú menetben. A kört új grafikák és áttört karosszériaelemek zárják. 
Az autó ára nem változik, továbbra is 31 140 fonttól (11 millió forinttól) kapható hazájában.