Miután a napokban hazai piacán megkezdődött a BMW elektromos kisautójának, az i3-nak a forgalmazása, a vállalat globális értékesítési vezetője érdekes számokat osztott meg a nemzetközi sajtóval.

Ezek szerint a tisztán akkumulátorról működő, illetve felárért fedélzeti áramfejlesztővel is felszerelhető i3-ra máris csaknem tízezer megrendelést vettek fel. 
A BMW vadonatúj értékesítési rendszert dolgozott ki az i3 értékesítésére: mivel a várakozások szerint hagyományos kereskedőik 90 százaléka nem fogja forgalmazni az autót, a szükségszerűen rossz területi lefedettséget mobil, illetve internetes értékesítési csatornákkal egészítik ki. 
Pontos tervezett darabszámokról azonban ugyanúgy nem esik szó a dokumentációban, mint az i8 esetén: erről annyit árult el Ian Robertson értékesítési igazgató, hogy a 2014-es gyártást már most teljes egészében eladták. 
A konnektoros hibrid forgalmazása 2014 derekán veszi kezdetét. 
Ezektől független híradás szerint az i3 és az i8 sikere arra sarkallja a BMW-t, hogy eredeti terveit folytatva tovább bővítse a modellcsaládot. 

Az i3 megnyújtásával hoznák létre például az i5 családi modellt. A brit Autocar úgy tudja, 15 centiméterrel növelnék meg a hátsó túlnyúlást (csomagtartó) és 100 mm-rel a hátsó lábteret (tengelytáv). Az i5 értelemszerűen nehezebb lesz, ha nem is üresen, de nagyobb szállítókapacitását kihasználva mindenképpen. Ezért az i3 170 LE/250 Nm villanymotorját vélhetően nagyobbra cserélik vagy erősebbre hangolják majd. 
Az i5 legkorábban 2015 derekán, egy évvel az i8 után léphet színre.